Sanja Ivić rođena je 1958. u Zagrebu. Na Filozofskom fakultetu u Zagrebu diplomirala je komparativnu književnost te jugoslavenske jezike i književnost 1981. godine, a na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu dramaturgiju 1983. Slobodna je umjetnica od 1985. do 1987.godine, kada je angažirana kao dramaturginja u Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu.
Magistrirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 1993. Usavršavala se u SAD-u (Fulbright Grant, New York 1994./1995.), Francuskoj (diploma iz organizacije i upravljanja kulturnim institucijama, Pariz 1996./1997.) i tijekom kraćih boravaka u Austriji, Italiji i drugim zemljama.
U Hrvatskome narodnom kazalištu u Zagrebu kao stalna dramaturginja surađivala je u mnogim repertoarnim višestruko nagrađivanim predstavama, od kojih se izdvajaju: Šteta što je kurva (J. Ford, redatelj Georgij Paro), Majstor i Margarita (M.A. Bulgakov, redatelj Horea Popescu), Seviljski zavodnik i kameni uzvanik (T. de Molina, redatelj Georgij Paro), Roman o Londonu (M. Crnjanski, redatelj Kosta Spaić), Vučjak (M. Krleža, redatelj Kosta Spaić), Ondine (J. Giraudoux, redatelj Horea Popescu), Zajednička kupka (R. Marinković, redatelj Georgij Paro), Iluzija(P. Corneille, redatelj Božidar Violić), Mjesec dana na selu (I. S. Turgenjev, redatelj Georgij Paro), Becket (J. Anouilh, redatelji Horea Popescu i Joško Juvančić),Octopussy (I. Vidić, redateljica Ivica Boban), Glorija (R. Marinković, redatelj Božidar Violić), Dundo Maroje (M. Držić, redatelj Ozren Prohić), I konje ubijaju, zar ne? (H. McCoy, redateljica Ivica Boban), Dantonova smrt (G. Büchner, redatelj Hansgünther Heyme), Građanin plemić (L.B.P.Molière/J.B.Lully, redatelj Krešimir Dolenčić), Zagorka (I. Boban, redateljica Ivica Boban).
Surađivala je s brojnim kazalištima i nezavisnim kazališnim skupinama (DKGavella, HNK Osijek, Zagrebački plesni ansambl, HNK Split, Teatar Lapsus, Kazališna družina David, Dječje kazalište Smješko, Kazalište lutaka Split itd). Autorica je brojnih dramatizacija i dramskih tekstova izvedenih u kazalištima Slovenije, Mađarske i Hrvatske.
U osječkom HNK prevela je tekst i režirala predstavu Koraci (S. Beckett). Za nezavisnu umjetničku skupinu Barutana u Osijeku prevela je tekst i režirala predstavu Gospođa Aoi (Y. Mishima).
Surađivala je na scenarijima nekoliko dokumentarnih filmova u produkciji HRT-a. Sudjelovala je na kongresima i simpozijima u Zagrebu, Osijeku i Dubrovniku. Dugogodišnja je suradnica Trećega programa Hrvatskog radija. Prevodi s francuskog, engleskog i talijanskog jezika. Objavljivala je radove u zbornicima (Zbornik radova o Juliju Benešiću, Zbornik radova o Titu Strozziju, Zbornik radova Krležinih dana u Osijeku, Zbornik Trećeg programa Hrvatskoga radija) i časopisima (15 dana, Kazalište, Vijenac, Zarez).
Kao vanjska suradnica predavala je dramaturgiju na studiju Glume i lutkarstva na osječkoj Umjetničkoj akademiji 2006. i 2007. godine.
Autorica je knjige pod naslovom Jesetre drugorazredne svježine (problemi dramatizacije romanesknih tekstova u suvremenom teatru na primjeru romana M. A.Bulgakova Majstor i Margarita) izdane 2004.
Dobitnica je druge Nagrade Marin Držić za najbolji domaći dramski tekst 2009. godine.
Bila je v.d. i ravnateljica Drame HNK u Zagrebu od 2002. do 2006. godine. Od 2008. do 2013. godine ponovno je ravnateljica Drame.