FAQ / ČPP

Zašto bih se pretplatio/la na Teatar.hr?
Teatar.hr ne traži i ne prima subvencije Ministarstva kulture ni lokalne samouprave pa su oglasi i pretplate jedini izvor njegova financiranja. Bez pretplate naših čitatelja i prodaje oglasnog prostora, Teatar.hr ne može funkcionirati, iako je jedini specijalizirani portal za izvedbene umjetnosti u Hrvatskoj i najstariji domaći neovisni portal u kulturi.

Dio naših vijesti, kao i dossiere i feljtone moći ćete čitati samo uz pretplatu. Taj dio naših stranica rezerviran je isključivo za pretplatnike.

Što točno dobijam pretplatom na Teatar.hr?
Dobijate pristup bazi s više od 180.000 tekstova, kao i pristup svim vijestima, dossierima, feljtonima i nagradnim igrama koje dnevno objavljujemo.

Koliko traje pretplata?
Trenutno nudimo tri pretplatna razdoblja - na 30 dana, na 90 dana i na 365 dana.

Vrijedi li pretplata od 1. u mjesecu ili određeni broj dana od trenutka registracije?
Pretplata vrijedi određeni broj dana od trenutka uplate. Dakle ako ste se pretplatili na 30 dana to razdoblje počinje teći od trenutka aktivacije pretplate bez obzira je li po srijedi početak ili kraj kalendarskog mjeseca.

Kako mogu platiti pretplatu?
Općom uplatnicom, virmanom, internet bankarstvom i kreditnom karticom.

Kako platiti pretplatu općom uplatnicom / virmanom / internet bankarstvom?
Bez obzira jeste li fizička ili pravna osoba pošaljite nam upit na adresu pretplata[at]teatar.hr i poslat ćemo vam ponudu i sve upute.

Kako platiti pretplatu kreditnom karticom?
Ukoliko imate kreditnu karticu i registrirani ste korisnik servisa PayPal, samo kliknite na PayPal gumb pored pretplate koju želite platiti na ovoj stranici: http://www.teatar.hr/pretplata.
Ako pak još niste korisnik PayPala preporučamo vam registraciju jer je rečeni servis jedan od najprihvaćenijih načina kupovine kreditnim karticama na internetu, posve je siguran i za kupce - besplatan.

Pretplatio/la bih se, ali želim ostati anoniman. Ne želim da znate da sam baš ja platio/la pretplatu.
Mi poštujemo vašu privatnost. Ukoliko želite ostati anonimni samo nam emailom pošaljite korisničko ime (dakle ne vaše osobno, nego nadimak pod kojim ste već registrirani ili to želite biti), kako bismo vam poslali podatke za uplatu. Pretpostavljamo, naime, da imate i email adresu koja ne glasi na vaše osobno ime.
Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, pretplatu ćemo dodijeliti vašem korisničkom imenu.

Što znači ovo 'samoobnavljajuća pretplata'?
Ukoliko ste pretplatu platili putem PayPal servisa, on će vam po isteku odabranog razoblja automatski produljiti pretplatu na još jedno isto razdoblje, pod uvjetom da na vašem PayPal servisu ima dovoljno sredstava za takvo što. Ovu uslugu možete otkazati prije početka slijedećeg naplatnog razdoblja slijedeći upute u prvom računu koji dobijete od PayPala. Ukoliko ste pretplatu platili putem opće uplatnice / virmana / internet bankarstva, pretplata se neće automatski obnoviti.

Platio/la sam pretplatu, ali nekoliko dana nisam bio/la na stranicama Teatra.hr. Hoće li mi pretplata dulje trajati?
Ne. Svi tekstovi koje objavljujemo stalno su dostupni svim našim pretplatnicima, pa ćete tekstove koje npr. niste pročitali jučer još uvijek moći pročitati - sutra.

Postoji li način da lozinku koju ste mi poslali promijenim u neku lakše pamtljivu?
Da, naravno! Nakon što se ulogirate, u padajućem izborniku glavne navigacije odaberite opciju 'LOGIN' i kliknite na natpis 'uredi moj profil'. Tako ćete otvoriti svoju korisničku stranicu na kojoj sami možete mijenjati lozinku, svoju email adresu i sl.

Registrirala/o sam se, ali nisam dobila/o lozinku! Što da radim?
Provjerite sandučić neželjene elektronske pošte, odnosno spam folder.

Sustav mi ne dozvoljava da registriram svoju email adresu i tvrdi da je ista već registriran/a?!?! Kako je to moguće?
Jedino objašnjenje za to jest činjenica da ste se jednom u više od desetljeća koliko Teatar.hr radi već registrirali kao korisnik naših stranica. Dakle - u slučaju da dobijete navedenu poruku jednostavno zatražite novu lozinku i ona će stići na vašu već registriranu email adresu.

Pretplatnik sam Teatra.hr, no pri pokušaju da pročitam neki od tekstova na portalu dobijam poruku: 503: Service Temporarily Unavailable |Too many IP addresses accessing one secure area | Please contact Support if you need assistance. Zašto?
Sustav pretplate Teatra.hr postavljen je tako da jedna pretplata dozvoljava pristup sadržajima samo jednom korisniku. Ukoliko ste svoju lozinku podijelili s nekim drugim sustav će to prepoznati i privremeno vam onemogućiti pristup stranicama. Ako pak svoju lozinku niste nikome proslijedili, a svejedno vidite ovu poruku, moguće je da ste našim stranicama pokušali pristupiti s više od 20 različitih IP adresa u razdoblju od mjesec dana. U tom slučaju - javite nam se emailom na pretplata[at]teatar.hr kako bismo promijenili postavke za vaš korisnički račun.

Imam još pitanja na koje ovdje niste odgovorili?
Tu smo zato da vam odgovorimo. Pošaljite nam email na adresu pretplata[at]teatar.hr ili ispunite priloženi obrazac: