Staša Zurovac

GODINA ROĐENJA:
predstava produkcija funkcija
Doručak šampiona, suradnik za scenski pokret
Gospoda Glembajevi (DLJI), koreograf
Pužredatelj
Modrobradikoreograf
Dubrovačka trilogija (2015)redatelj
Razbijeni vrčkoreograf
Sami u kućiautor teksta
Sami u kućiredatelj
Sami u kućikoreograf
Sluškinje (Ulysses), redatelj
Cirkus primitif balet (Splitsko ljeto), koreograf
Cirkus primitif balet (Splitsko ljeto), redatelj
Sprovod u Theresienburgu (Ulysses & HNK Split), , autor adaptacije
Sprovod u Theresienburgu (Ulysses & HNK Split), , redatelj
Sprovod u Theresienburgu (Ulysses & HNK Split), , koreograf
Višnjik (vž)koreograf
Shakespeare u Kremlju, koreograf
Pokojnikkoreograf
Cabaret Brecht – Zadrživi uspon Artura Uijakoreograf
Opera za tri groša (ri)koreograf
Daphnis i Chloekoreograf
Daphnis i Chloeredatelj
San zaručnicekoreograf
San zaručniceredatelj
San zaručnicescenograf
San zaručniceoblikovatelj svjetla
Lizistratakoreograf
Proces, koreograf
Proces, redatelj
Penelopa / Pjesma nad pjesmama, koreograf
Penelopa / Pjesma nad pjesmama, redatelj
Seviljski brijač (ri)koreograf
Autorska večer Milka Šparemblekaizvođač Mandarin
Danse macabre autor
Danse macabre koreograf
Romeo i Julija (ri)koreograf
Romeo i Julija (ri)redatelj
Cirkus primitif balet (HNK Rijeka)koreograf
Cirkus primitif balet (HNK Rijeka)redatelj
Cirkus primitif balet (HNK Rijeka)scenograf
Cirkus primitif balet (HNK Rijeka)oblikovanje svjetla
Daissa, istočno od rajaautor
Daissa, istočno od rajakoreograf
Daissa, istočno od rajaredatelj
Daissa, istočno od rajaoblikovanje svjetla
Cirkus primitif balet (HNK Zagreb)koreograf
Cirkus primitif balet (HNK Zagreb)redatelj
Cirkus primitif balet (HNK Zagreb)izvođač
Johannes Faust Passion (2001)izvođač Johannes Faust*
naslov
Tko je osoba s najviše osvojenih Nagrada hrvatskog glumišta ikad?27. 11. 2017.
Evo tko su dobitnici Nagrada hrvatskog glumišta24. 11. 2017.
Nominacije za Nagrade hrvatskog glumišta 2017.9. 11. 2017.
Mladi glumci gradu Rijeci: Mi smo tu25. 10. 2017.
Ulysses na Brijune dovodi priču o Mati Parlovu9. 06. 2017.
Počinje 10. Mali Marulić31. 03. 2017.
62. Sterijino pozorje22. 03. 2017.
Jubilarni 10. Mali Marulić zbog besparice – u dva grada21. 02. 2017.
Zurovac premijerno u Beogradu30. 11. 2016.
Što nudi 33. Tjedan suvremenog plesa?16. 05. 2016.
Audicija u Zagrebu6. 11. 2015.
Izvoz: Staša Zurovac u Nizozemskoj19. 10. 2015.
Frljić dao izvanredni otkaz bivšoj intendantici30. 06. 2015.
Nagrade 39. Dana satire Fadila Hadžića23. 06. 2015.
Sezona 2015/2016: Mala scena16. 06. 2015.
Što donosi iduća sezona HNK Zagreb?26. 05. 2015.
Tvornica lutaka slavi deseti rođendan6. 03. 2015.
Odabrane predstave za 4. FEN2. 03. 2015.
Predprogram 66. Dubrovačkih ljetnih igara2. 02. 2015.
Fantastični jubilej Staše Zurovca23. 12. 2014.
29. Gavelline večeri1. 12. 2014.
20 godina umjetničkog djelovanja Edine Pličanić13. 11. 2014.
Za Teatar.hr Nagrade publike nominirani su…3. 11. 2014.
Suradnja Kazališta Ulysses i Sa(n)jam knjige u Istri11. 08. 2014.
Čvrsti zagrljalj Splitskog ljeta & Ulysses teatra22. 05. 2014.
Konačno objavljen program Splitskog ljeta16. 05. 2014.
Sabor o ZOK-u: Proglasimo sve teatre nacionalnima26. 09. 2013.
Izvoz: ‘Shut up and dance’ u Sarajevu18. 09. 2013.
27. MBZ6. 04. 2013.
Prohić i Zurovac u vojvođanskom financijskom skandalu27. 08. 2012.
Lederer i Bauer u žirijima Sterijinog pozorja23. 05. 2012.
Što intendant može promijeniti? Uživo na Teatru.hr!22. 05. 2012.
Hrvatsko Navodno Kazalište11. 05. 2012.
Zurovac tužio HNK Rijeka2. 05. 2012.
Zurovcu otkaz u HNK Rijeka30. 04. 2012.
Izvoz: Šeparović & Zurovac u Vojvodini26. 04. 2012.
57. Sterijino pozorje19. 04. 2012.
Zurovac: što ne može u Rijeci može u Beogradu7. 12. 2011.
Dodijeljene nagrade HNK Rijeka14. 12. 2010.
Sezona 2010/2011: HNK Rijeka4. 09. 2010.
Deseta sezona Ulyssesa29. 06. 2010.
Tjedni pregled br.20/201017. 05. 2010.
HNK Rijeka u sljedećoj sezoni putuje kroz 20. stoljeće13. 05. 2010.
Nagrade hrvatskog glumišta 200924. 11. 2009.
Nominacije za NHG 2009.10. 11. 2009.
Sezona 2009/10: HNK Rijeka7. 09. 2009.
Tjedni pregled br. 16/200920. 04. 2009.
25. MBZ17. 04. 2009.
Sezona 2008/09: HNK Rijeka15. 09. 2008.
Tjedni pregled br. 287. 07. 2008.
Riječke ljetne noći 2008.30. 04. 2008.
Tjedni pregled br. 1110. 03. 2008.
Tjedni pregled premijera19. 11. 2007.
Nominacije za NHG 2006.8. 11. 2006.
Revija Post-jugoslavenskog teatra u Rimu24. 09. 2006.
NHG 2005: A dobitnici su…24. 11. 2005.
Nominacije za Nagradu hrvatskog glumišta 2005.7. 11. 2005.
Zurovac novi ravnatelj RI Baleta11. 11. 2003.
5. Platforma mladih koreografa11. 11. 2003.

Plesač i koreograf, bivši prvak Baleta Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Diplomirao u Školi za klasični balet u Zagrebu u klasi prof. Tatjane Lucić-Šarić. Usavršavao se u Sankt Peterburgu na Akademiji Vaganova, gde je diplomirao kod V. K. Onoške.

Od 1989. je član Baleta Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu gde je radio sa brojnim koreografima svjetskog glasa kao što su: Milko Šparemblek, Martino Müller, Ted Brandsen, Vasco Wellenkamp, Gagik Ismailian, Peter Breuer, Dinko Bogdanić, Patrick Delcroix i drugi.

Igrao je glavne uloge u baletima: Ščelkunšćik, Trnoružica, Kopelija, Čudesni mandarin, Faust, Trijumf Afrodite, Cantata 66, Balade koje donosi vjetar, Dragocjeni život i Nepoznata pustolovina.

Nastupao je u Portugalu, Italiji, Nizozemskoj, Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Republici Češkoj, Mađarskoj, Austriji, Sloveniji, Makedoniji, Turskoj, SAD-u, Kini i Brazilu.

U kazališnim sezonama 1995/96. je dobitnik nagrade Hrvatskog narodnog kazališta Oskar Harmoš za najbolju mušku ulogu u baletima Dragocjeni život (Martino Müller), Nepoznata pustolovina (Ted Brandsen), Usporedni putnici (Gagik Ismailian) i Cantata 66 (Vasco Wellenkamp).

Od 1996. godine počinje se baviti koreografijom.

Njegove prve dvije koreografije New Beginning (1996.) i Cantara (1997.) izvedene su u sklopu 1. i 2. koreografske radionice članova Baleta HNK-a u Zagrebu. Kasnije su obje koreografije izvođene kao dio redovnog repertoara HNK-a u Zagrebu.

Tijekom 1996., 1997, 1998. i 1999. godine kao plesač je gostovao u plesnoj trupi Compania Portuguesa de Bailado Contemporaneo čiji je umjetnički direktor bio portugalski koreograf Vasco Wellenkamp.

S tom trupom postavio je svoje koreografsko djelo San zaručnice koje je izvedeno na svjetskoj izložbi EXPO 98 u Lisabonu.

1999. godine s istom trupom ostvario je i svoje koreografsko djelo Molim te, probudi me!, koja je potom izvedena i u HNK u Zagrebu, a za koju je 2000. godine dobio nagradu Hrvatskog glumišta za najbolje ostvarenje mladog umetnika do 28 godina.

Godine 2001. zajedno sa koreografom Markom Boldinom osnovao je Atelier Coréographique, te u koprodukciji s HNK u Zagrebu i INK u Puli postavio koreografiju Bogovi su ljuti (Les Dieux sont fâchés ).

Iste godine napravio je novu verziju Sna zaručnice za gostujuću predstavu baletne trupe Croatia u Covent Gardenu u Londonu, za koju je dobio izvrsne kritike.

U svibnju 2001. godine osvojio i prvu nagradu kao i nagradu publike za koreografiju Sna zaručnice na Petom festivalu koreografskih minijatura u Beogradu.

U lipnju 2003. godine, za koreografiju Sna zaručnice osvojio je drugu nagradu na 17. međunarodnom koreografskom natjecanju u Hanoveru.

Tijekom 2003. godine San zaručnice izvođen je kao dio redovnog repertoara HNK-a u Zagrebu.

Godine 2003. je postavio svoj prvi cjelovečernji balet Cirkus primitif balet za Balet HNK-a u Zagrebu prilikom Međunarodnog dana plesa iste godine.

U kolovozu 2003. godine na 49. Splitskom ljetu, u okviru triptiha zajedno sa Leptirima Ramija Be’era, postavio koreografiju dva baleta Bogovi nisu ljuti i Daj Daj koje su osvojile Peristil, nagradu Jutarnjeg lista za najbolju muzičko-scensko djelo.

U listopadu 2003. godine u okviru ISCM Svjetskih glazbenih dana u Sloveniji  postavio je dva baleta, Purgatorio (H. Nakamure) i Kiklos (S. Hong) i osvojio Nagradu međunarodnog žirija za najbolje baletno delo.

U studenom 2003. postao je ravnatelj Baleta HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci. Tu je dužnost obnašao do travnja 2012. godine.

U svibnju 2004. godine postavio je svoj drugi cjelovečernji balet Volite li Bramsa? za Balet HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci, koja je osvojila nagradu Boris Papandopulo za najbolji balet u sezoni 2004/2005. godine.

U prosincu 2004. godine postavio je svoje treći cjelovečernji balet   Ko to tamo peva? na muziku Vojislava Vokija Kostića, za Balet Narodnog pozorišta u Beogradu. Za tu predstavu je nagrađen Nagradom Dimitrije Parlić Udruženja baletskih umetnika Srbije, Nagradom grada Beograda i Godišnjom nagradom Narodnog pozorišta u Beogradu.

U veljači 2005. godine postavio je svoje četvrti cjelovečernji balet Marquezomania za Balet u HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci.

U kolovozu 2005. godine, na 51. Splitskom ljetu postavio je svoj peti cjelovečernji balet Daїssa-Istočno od Raja za koji je dobio Peristil, nagradu Jutarnjeg lista za najbolje muzičko-scensko djelo.

U ožujku 2006. godineZa Balet Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu postavio je svoj šesti cjelovečernji balet Božanstvena komedija (Paradiso, Purgatorio, Inferno)

U svibnju 2006. godine obnovio je svoj balet Cirkus primitif balet za Balet HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci za koji je osvojio Nagradu Hrvatskog glumišta.

U ožujku 2008. godine postavio je svoj osmi cjelovečernji balet Danse macabre (Marjan Nećak) za Balet HNK-a u Zagrebu.

U srpnju 2008. godine postavio je 35 minutni komad Pjesma nad pesmama (M. Nećak) za portugalsku plesnu trupu CeDeCe (Companhia de Danca Conntemporanea) u koprodukciji sa HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci.

U veljači 2009. godine postavio je svoj deveti cjelovečernji balet Woyzeck za Balet SNG-a u Mariboru.

U ožujku 2009. godine dobio je Nagradu Grada Rijeke za izuzetna dostignuća i izuzetni procvat Baleta HNK-a Ivana pl. Zajca.

U travnju 2009. godine postavio je svoj deseti cječlovečarnji balet Proces u koprodukciji Baleta HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci i Muzičkog Biennala Zagreb.

Za ovo djelo osvojio je najviše državno priznanje u kulturi, godišnju nagradu Vladimir Nazor Ministarstva kulture RH.

U rujnu 2009. napravio je koreografiju za dramu Medeja, na UCLA Roys Hallu s Annette Bening u glavnoj ulozi, u režiji Lenke Udovički.

U svibnju 2010. godine postavio je svoj jedanaesti cjelovečernji balet Daphnis i Chloe (M. Ravel) za Balet HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci.

U ožujku 2011. godine postavio je svoj dvanaesti cjelovečernji balet Diskretni šarm buržoazije (M. Nećak) za Balet HNK-a Ivana pl. Zajca u Rijeci.

U srpnju 2011. godine napravio je koreografiju za dramu Zadrživi uspon Artura Uija (B. Brecht) u režiji Lenke Udovički za Kazalište Ulysses.

U rujnu 2011. godine režirao je i napravio koreografiju za muzičko-scenski spektakl Makedonium M. Nećaka za svečanost 20. godišnjice nezavisnosti Makedonije sa više od 250 izvođača. Događaj je uživo pratilo oko 200 000 ljudi.

U prosincu 2012. godine postavio je svoj trinaesti cjelovečernji balet Severna bajka (Peer Gynt) za Opera & Thatre MADLENIANUM u Zemunu.

Također u prosincu 2012. godine za Makedonsku Operu i Balet postavio svoje djelo Pjesma nad pesmama (M. Nećak).

U travnju 2012. godine postavio je svoj četrnaesti cjelovečarnji balet Mileva Ajnštajn (M. Nećak) prema motivima drame Vide Ognjenović.

Za svečano otvaranje Ohridskog ljeta, u srpnju 2012. godine napravio je koreografiju za spektakl u režiji D. Projkovskog (Shakespeare, Prokofjev, Gounod) Romeo i Julija.

U kolovozu 2012. godine napravio je koreografiju za dramu Pokojnik B. Nušića, u režiji L. Udovički u produkciji Kazališta Ulysses, Brijuni.

Od rujna 2012. godine radi na Sveučilištu u Rijeci kao gostujući predavač u sklopu post diplomskog studija Gluma, mediji i kultura.

U prosincu 2012. godine režirao je dramu Makedonska krvava svadba V. Černodrinskog za Dramski teatar Skopje, na muziku M. Nećaka.

U travnju 2013. godine postavio je 35 minutni balet Nycthemeron u koprodukciji Muzičkog Biennala Zagreb i Baleta SNG-a iz Maribora.

U srpnju 2013. godine napravio je koreografiju za dramu Sheakespeare u Kremlju (I. Štivičić), u režiji Lenke Udovički u koprodukciji Kazališta Ulysses i SNP-a iz Novog Sada.

U studenom 2013. režirao završnu ispitnu predstavu Sluškinje Jeana Geneta za studente Sveučilišni poslijediplomski specijalistički studij “Gluma mediji i kultura”.

U prosincu 2013. napravio je koreografiju za predstavu Vječna kuća J. Plevneša u režiji Dejana Projkovskog povodom otvaranja nove kazališne zgrade Makedonskog narodnog teatra u Skopju za koju je nagrađen nagradom za najbolju koreografiju i scenski pokret na 49. prilepskom festivalu “Vojdan Černodrinski”.

U svibnju 2014. napravio je koreografiju za predstavu Višnjik A. P. Čehova u režiji Borisa Kobala u HNK-u u Varaždinu.

U srpnju 2014. režirao je, koreografirao i adaptirao tekst za glazbeno plesnu dramu Sprovod u Theresienburgu prema istoimenom djelu M. Krleže u koprodukciji Kazališta Ulysses i HNK-a u Splitu.

U kolovozu 2014, postavio je svoje autorsko djelo Cirkus primitif balet za Balet HNK-a u Splitu 60. Splitskog ljeta.

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE