Ika Škomrlj rođena je u Zagrebu, 13. VII. 1932., a scenografiju je diplomirala u klasi Kamila Tompe na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti (1956).
Ostvarila je niz kostimografija u operi, drami i baletu, posebice u zagrebačkom HNK-u (E. Ionesco, Ćelava pjevačica; W. Shakespeare, Hamlet; G. Verdi, Krabuljni ples; G. Bizet, Carmen; G. Mahler, Pjesme ljubavi i smrti; P. I. Čajkovski, Pikova dama; S. S. Prokofjev, Pepeljuga), a surađivala je i s drugim zagrebačkim kazalištima i skupinama (Zagrebačko kazalište mladih, Komedija, Dramsko kazalište »Gavella«, Histrioni, Lapsus teatar, Teatar &TD, Studio za suvremeni ples, Mala scena i dr.) te kazalištima i festivalima diljem Hrvatske (Kazalište Marina Držića u Dubrovniku, HNK u Varaždinu, HNK u Osijeku, HNK u Rijeci, Dubrovačke ljetne igre).
Niz kostimografija osmislila je u suradnji s Dijanom Kosec-Bourek (E. Rostand, Cyrano de Bergerac; M. Krleža, Vučjak; Prokofjev, Romeo i Julija).
Radila je i na televiziji i filmu (serija Prosjaci i sinovi te film Gospoda Glembajevi A. Vrdoljaka; Družba Pere Kvržice V. Tadeja). Dobitnica je Nagrade »Vladimir Nazor« za životno djelo 2003., dvije nagrade Sterijinog pozorja, dvije Nagrade hrvatskog glumišta i sve sile drugih priznanja.
2014. Martina Petranović o njoj je objavila i monografiju naslovljenu 'Prepoznatljivo svoja'.
Za 'nezamjenjiv doprinos domaćoj kostimografiji' lani je primila i Nagradu za životno djelo Hrvatske udruge likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti (ULUPUH.