Provjetravanje javne nabave – u kulturi, dio I

Iz podataka koje je danas objavila udruga Vjetranjača saznali smo da je HNK Zagreb izradu samo jednog reklamnog spota platio 373.010,00 kn

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563

Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/includes/extensions/visibility.php(1700) : eval()'d code on line 7
ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Jedan odgovor

  1. Zar je onda čudno da javna kazališta (kao i cijeli javni sektor općenito) NE ŽELE PROMJENE?
    Sve dokle (kazališna) javnost dopušta da se tako radi, ne reagira i ne traži odgovornost – drugo nismo ni zaslužili. Vita Lončar

Komentirajte

POVEZANE VIJESTI
PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE