Četiri Šahtofonije – koncertno izvođenje grafičkih kolorističkih partitira na Šahtofonima, održat će se u petak, 23. svibnja, u 18 sati, na sjevernom platou MSU-a, kod Tobogana.
Šahtofonist DB Indoš / Šahtofonistica Tanja Vrvilo
Mikrofonije – Hrvoje Nikšić-Nikša
- Šahtofonija br. 1 „Zagrebačka kiša“ (G.Petrović - Logika) 1.432 / cca 24 min.
- Šahtofonija br. 2 „Ludbreške rode“ (DB Indoš/ J.Doloski-Vikend) 2.901/ cca 48 min
- Šahtofonija br. 3 “Kašalj čovjek“ (DB Indoš / W.Burroughs-These individuals are marked foe...) 2.187 / cca 36 min.
- Šahtofonija br. 4 „Vareška19“ (DB Indoš, Milan, Ana, Miki) 2.323 / cca 38 min.
O „Četiri Šahtofonije“:
Opružni ciklus “Četiri Šahtofonije” proizlazi iz prostora djelovanja “rada u zasluženoj temi”. Boraveći u “zasluženoj temi” u odnosu prema Šahtofonijama znači da se prisjećanjem situacija aktivnog života u kojima je autor djelovao bez intencije da ih preobražuje u umjetnički rad proizvodi rad u umjetnosti – radi se o transcendiranju empirijskih činjenica života u formu izvedbe niza glasovno-zvučnih konstrukcija zadanih jednostavnim kolorističkim algoritmom. “Prvo Vrijeme” u kojima su se aktualno odvijale zaslužene teme odnosi se na vrijeme edukacije, prvog nagovora na filozofiju i vrijeme prvih sudjelovanja u umjetničkoj akciji-praktičnoj filozofiji ( Šahtofonije Zagrebačka kiša i Ludbreške rode). “Drugo Vrijeme” je aktualno vrijeme sada, najnovije vrijeme zaslužene teme koje je po istom etičkom principu neintencionalnosti proizvelo Šahtofonije koje govore o” vremenu za bolest”, radi sa iskustvima činjenica koje opisuju simptome bolesnih stanja u ljudskom organizmu (Kašalj Čovjek i Vareška19). Ukoliko se u “prvom vremenu” radi o nagovaranju na prakticiranje filozofije kroz umjetničku praksu, u “drugom vremenu” se radi o konceptima koji umjetničku praksu naseljavaju činjenicama golog života, biološki ugroženog neprijateljskim staničnim organizmima, uljezima u ljudskom tijelu. U svakoj od Šahtofonija se događaju dolaženja u najveću blizinu pojedinaca (virtualnih karaktera W. Burroughsa, J. Doloskog, ili aktualnih G. Petrovića, Mikija, Milana, Ane) čiji se radovi ili goli životi isprepliću u opružnoj mreži funkcionara Šahtofona.
Fotografija: Damir Žižić