Login za korisnike

Vrhu mene, Vrhu moje

Kritičko-klinička megafonija.

***

Naslov kritičko-kliničke megafonije Vrhu mene, Vrhu moje upućuje na krilaticu studije Vladimira Čerine imenovanu Janko Polić Kamov, napisanu u Firenci koncem lipnja 1913., njegovo prisvajanje stiha Kamovljeve pjesme Intermezzo Hoće li tko pisati studije vrhu mene i vrhu moje zalutale duše? Povezujemo zrcaljenja posljednje Kamovljeve figure, Bitange koji se stidi svoga stida i arhivski vademekum skučenih prilika naše rane liječničke književnosti iz Čerinina šibenskog azila – za posljednju sliku dvaju futurističkih dijagnostičara, Čerine-Kamova kao kliničara civilizacije: To je futuristički moral; to bijaše Polićev moral. To je futuristička etika; to bijaše Polićeva etika. Grupirajući skupine znakova zaklanjanja i egzilsko-azilskog drhtećeg delirija jezika s motivima futurističke opere L’aviatore Dro Balilla Pratella – rekomponiramo simptomatološku kartografiju u fono-pometnju.

Cio je njegov život bio anormalan; jedan sveopći delirum tremens. I dok mnogi nemahu duše ni u grudima, on je imaše na vršku pera, pa kako je mogao da piše, ako ne anormalno, kakav je njegov rad mogao da bude, ako ne anormalan i kakva je njegova umjetnost mogla da bude, ako ne anormalna? Anormalan, anormalan, posvuda je bio anormalan.

 

autorski tim
Damir Vrabecfilmski projekcionist
Jasmin Dasovićoblikovatelj zvuka

izvođači
Bruno Vorbergerbubanj, udaraljke
Damir Bartol Indoš
Damir Prica Kafka saksofon
Franjo Glušacgitara
Miroslav Manojlovićelektronika
Tanja Vrvilo
Tena Novakviolina
Vilim Matula

Odgovori