ZAŠTIĆENI SADRŽAJ
Zanima vas cijeli tekst?
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
5 Responses
a baš je hamlet neka ekskluziva. nakon atene, avignona i berlina to je zaista “ekskluziva”. da ne bi slučajno gledali neku drugu predstavu.
…pa s obzirom da su avignon, atena i berlin producenti (dakle vlasnici) predstave – i je ekskluziva… dobra ili loša – to je sad već drugo pitanje…
imate pravo s jedne strane. ali s druge strane ne jer se predstava na taj način ipak kupuje po tržišnim cijenama, a ne radi se o nikakvim produkcijskim vezama. no na stranu to, nego zanimljivo je to kako su se cijene ulaznica gotovo približile onim avinjonskima, a za neke predstave čak i skuplje. recimo fabrea se moglo pogledati u avignonu za 20 odnosno 25 eura, ali kod nas će običan građanin morati izvdvojiti 200 kuna odnosno čak 220kn na dan predstave.
I Fabreova predstava je nastala kao koprodukcija festivala u Avignonu i ZKM-a.
Ostermeier Hamleta mijenja s obzirom na lokaciju na kojoj igra i zemlju u kojoj igra. U Avignonu je Hamlet igrao u atriju Palace papi i ta predstava nece imati nikakve veze s ovom koju cemo moci vidjeti u Zagrebu. I Fabreova, a pogotovo Ostermeierova predstava su ove godine imale izvanredne reakcije publike u Avignonu, te se na okruglim stolovima s njima moralo doci i do sat vremena ranije da se dobije mjesto.
S obzirom da su na FSK-u ove godine 2 predstave iz Avignona, prava bi ekskluziva bila da su u program FSK-a savili Castelluccijevu “Božanstvenu komediju”!
e ovo je zaista prevršilo svaku mjeru. http://www.vjesnik.com/pdf/2008/09/02/26A26.PDF
Da umjetnički ravnatelj piše najavu svog vlastitog festivala za dnevne novine. I još k tome stavi svoju sliku.