Naslovnica > VIJESTI > POLITIKA > Kulturna strategija Grada Osijeka 2014. – 2020.

Kulturna strategija Grada Osijeka 2014. – 2020.

Na sutrašnjoj sjednici Gradskog vijeća, u Osijeku bi trebala biti prihvaćena kulturna strategija kao i donešena odluka o kanidaturi za Europsku prijestolnicu kulture. [DOKUMENT]
Share on facebook
Share on twitter

Ne bi li se uopće mogao kandidrati za Europsku prijestolnicu kulture, Grad Osijek prvo je morao pripremiti kulturnu strategiju, a koju vam prenosimo u cijelosti.

U njoj je zapisan cijeli niz lanova i želja za razdoblje do 2020. godine, a specifični ciljevi u sektoru izvedbenih umjetnosti glase ovako:

1. Ojačati i razviti novu, alternativnu scenu. U odnosu na postojeće stanje u svezi kazališne scene u Osijeku, a s obzirom na standarde koje grad veličine i potencijala Osijeka može doseći u potpunijem osadržavanju kulturnoga života, postoji potreba za osnivanjem i treće kazališne scene, namijenjene mladoj publici. Riječ je o sceni koja bi propitivala suvremene forme i sadržaje, pratila europske trendove, bila otvorena za umjetničku progresivnost. To se do sada činilo kroz projekt Kazališni inkubator – Barutana. Uz ostalo, tu bi se mogle prikazivati i lutkarske predstave za mlade, a također i programi Lutkokaza (ispitne predstave studenata UAOS; gostujuće inozemne predstave mladih lutkara; „burza“ talenata; predavanja, okrugli stolovi, konferencije, izložbe, radionice).
Rok: 2017.
2. Oživjeti baletnu i plesnu scenu HNK U Osijeku. Balet na pozornici osječkog Hrvatskog narodnog kazališta djeluje od 1910. godine, ali u posljednje vrijeme bilježi tek pokušaje obnove davne baletne tradicije iz zlatnoga razdoblja. Stoga stavljamo akcent na profesionalizaciju plesnog/baletnog ansambla Hrvatskog narodnog kazališta, koji bi uz dosadašnju praksu sudjelovanja u opernim i
dramskim predstavama, bio sposoban kreirati i baletne i plesne predstave na visokoj umjetničkoj razini.
Rok: 2020.
3. Ambijentalno kazalište i grad kao pozornica. U ljetnim mjesecima, kako se već dijelom u kulturnoj ponudi naviklo građanstvo tijekom OLJK-a, treba osnažiti kazališnu produkciju u vanjskim. atraktivnim prostorima Osijeka, te takve programe ugraditi u turističku i kulturnu ponudu grada. Marketinškom brigom o post produkciji osigurati kontinuitet i dugovječnost igranja takvih glazbeno-scenskih projekata. Ugostiti i producirati multimedijalne i neverbalne europske alternativne projekte koje se izvode na ulicama, trgovima, riječnim pontonima, šleperima, te okupiti umjetnike svih profila da Grad Osijek bude luka susreta i promišljana kazališnih intervencija koje oživljavaju vanjske prostore.
Rok: 2016.

Zanimljivo je i kako zasebne specifične i opće ciljeve ova Strategija ne navodi za HNK u Osijeku, ali to čini za gotovo sve druge javne ustanove u gradu, pa se tako spominje pokretanje rezidencijalnog programa za umjetnike, pokretanje novih studijski programa režije i scenskog oblikovanja na UAOS it. itd.

Strategiju u cijelosti možete pročitati u nastavku.

 

ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
POVEZANE VIJESTI