Suradnja Zagrebačkog kazališta mladih i La Comédie de Saint-Etienne počela je još 2008., kada je Jean-Claude Berutti odlučio u različitim kulturama postaviti isti tekst i uprozorio predstavu Polet suvremenog francuskog autora Gillesa Granouilleta. Polet je premijerno izveden 6. prosinca 2008. u Zagrebačkom kazalištu mladih, a Comedie de Saint-Etienne je iste godine s vlastitom produkcijom tog naslova - L’ Envolée gostovala u Zagrebačkom kazalištu mladih.
Najnoviji naslov nastao u suradnji ta dva kazališta, Macbeth Heinera Mullera, režirao je Jean-Claude Berutti , a glavnu žensku ulogu, Lady Macbeth, tumači glumica Zagrebačkog kazališta mladih, Urša Raukar.
Kako kaže press-materijal: Jean-Claude Barutti Müllerovu je verziju izabrao zato što naglašava kvalitete izvornika. Sve se odvija čak i brže. Želim predstavu koja gledatelju ne da dopušta predah. Napokon, narator Müller (uz kolažiranje stilova i žanrova, kako smo već navikli) dodatno zgušnjava priču, ne dopuštajući nijednom liku uzmak. Za uprizorenje te priče, zamišljam ozidan prostor izgubljen u mraku i praznini, ruševine nakon bombardiranja, zastavu iznad grobnice, kako želite. Možda ste vidjeli film Ivanovo djetinjstvo Tarkovskoga: mladi Ivan kroz ratišta Drugog svjetskog rata stiže u selo u ruševinama, pred rupu u zidu, vrata koja ne vode nikud, kaže Jean-Claude Berutti.
Heiner Muller, njemački dramatičar, autor je jednoga od najslojevitijih kazališnih opusa u suvremenoj njemačkoj književnosti. Razvoj radnje zanemaruje na štetu veće jasnoće u razotkrivanju zakonitosti što vladaju iza vanjština svakodnevice. U tu se svrhu koristio različitim razinama dramske igre, povezivao ih i u njih montirao dijelove raznih drugih tekstova. Nakon što biva oštro kritiziran od strane vlasti, prelazi na izučavanje njemačkih klasika i Williama Shakespearea, te razvija novu poetiku gdje se radnja temelji na mitologiji i književnoj građi i tek se kao kompleksna metafora može dovesti u vezu sa suvremenim zbivanjima. Ta mu djela otvaraju put na zapadne pozornice.