Naslovnica > PREDSTAVE > Ja sam ona koja nisam

Ja sam ona koja nisam

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Praizvedbu triptiha jednočinki Mate Matišića u ZKM režira Paolo Magelli.
autorski tim funkcija
Petra Pršainspicijent
Antun Sekulićasistent secnografa
Anja Đurinovićsuradnik za scenski pokret
Ivan Marušić – Klifautor videa
Miljenko Sekulićscenograf
Aleksandar Sale Čavlekoblikovatelj
Mate Matišićautor teksta
Marita Ćopokostimograf
Paolo Magelliredatelj
Željka Udovičić Pleštinadramaturg
Ivanka Mazurkijevićskladatelj
Ivanka Mazurkijevićskladatelj
izvođači uloge
Anđela RamljakNikolina (Hrvatska Lolita) / Nikolina (Žena djevojčica)
Barbara PrpićAna (Hrvatska Lolita)
Dado ĆosićJanko (Žena djevojčica)
Doris Šarić - KukuljicaSusjeda (Hrvatska Lolita)
Filip NolaNikolinin otac (Hrvatska Lolita) / Susjed (Porno film)
Frano MaškovićMihovil (Porno film)
Hrvojka BegovićEnisa (Hrvatska Lolita)
Katarina Bistrović - DarvašOna koja nije (Žena djevojčica)
Lucija ŠerbedžijaRuža (Porno film) / Katarina (Žena djevojčica)
Maro MartinovićIvan (Hrvatska Lolita)
Milivoj BeaderJerkica (Hrvatska Lolita) / Jerkica (Žena djevojčica)
Ugo KoraniFilip (Porno film)
Urša RaukarStanka (Žena djevojčica)
Zoran ČubriloVlado (Žena djevojčica)

Mate Matišić jedan je od najizvođenijih domaćih suvremenih autora, a ZKM u sezoni 2021/2022 praizvodi triptih njegovih jednočinki, naslovljenih Hrvatska Lolita, Porno film i Žena djevojčica, koje povezuju glavni ženski likovi. 

Režiju potpisuje Paolo Magelli, a dramturgiju njegova stalna suradnica Željka Udovičić Pleština, a službena najava kaže:

"...redatelj i dramaturginja odmiču se od realističnosti i naturalističnosti prvog plana teksta te poniru u unutarnje svjetove triju žena, onih koje su izudarane, ranjene i opet prelijepe, koje se razotkrivaju fizički i emotivno, neustrašene od tuđih pogleda, halapljivih i sažalnih, izrastajući na njima iznova u nova bića koja žive s druge strane brutalne stvarnosti. 

Magelli i Udovičić Pleština će unutar Matišićevog pisma svojim postupkom tražiti procjepe u prostor podtekstualnog ili čak psihodramskog, čime će i osnovni prosede ove predstave biti izmaknut u unutarnje svjetove ženskih junakinja, u kojima će se jasno zrcaliti naša pomalo trusna i neizvjesna sadašnjost, uvijek prije svega spremna, a ovoga puta kroz jedinstveno žensko iskustvo, na teško suočavanje s istinom vremena koju svi zajedno dijelimo i živimo."

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter