ZAŠTIĆENI SADRŽAJ
Zanima vas cijeli tekst?
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
Jedan odgovor
Pošto sam radio sa Ristićem nekoliko predstava, zapitao sam
se što je s njim bilo i što je sada. Do danas se nisam potrudio
saznati o Ristićevom ponašanju za vrijeme rata jer me njegov odabir
Mirjane Marković kao političkog pokrovitelja zgadio. Nisam mogao
prihvatiti da je baš toliko pragmatičan i da je u stanju mijenjati
svoja uvjerenja samo zato da bi našao financijskog sponzora za svoj
financijski posrnuli kazališni projekt. A s druge strane ,njegova pragmatičnost je
uvijek bila naglašena i na neki način za moj ukus pretjerano
fleksibilna. No, površno ga poznavajući(ili možda prilično dobro,
jer rad na predstavi nas često više razgoliti nego bilo kakvo osobno
druženje), takav obrat i nije bio sasvim neočekivan.
Pronašao sam tematski broj novosadske Scene koja je mahom posvećena
Ljubiši Ristiću i pronašao dosta odgovora na moja osobna pitanja i na više
potvrda mojeg mišljenja o njemu kao osobi i umjetniku od strane onih
koji su mu bili puno bliži.
Smatram da je tekst prof. Selema previše štur i jednostran, tj. više u
skladu sa političkim trenutkom nego sa relevantnim činjenicama. I,
rekao bih da i sam prof. Selem nije siguran kuda bi ga smjestio.
Pošto mislim da su, bez obzira na sve što se dešavalo i dešava sa
Ristićem, ipak i on osobno i njegovi projekti ostavili nekakav trag i
u Hrvatskoj kulturi, u ovom trenutku bi možda bilo dovoljno da radoznali kliknu na ovaj link:
http://www.pozorje.org.yu/scena/scena406/index.htm