Kako spojiti poznatog francuskog dramatičara Jeana Anouilha, turbofolk koji obično ne očekujemo na mjestima poput zagrebačke Opatovine, suvremenog skladatelja i dramatičara Matu Matišića, te glumčku družinu Histrion?
Tako što Draženu Ferenčini date da adaptirata poznatu Anouilhovu jednočinku Ženski orkestar, a Matišiću pružite rijetku priliku da se iz etno-jazz voda prebaci u one financijski isplativije.
Anouilhova jednočinka s podnaslovom 'drama unutar koncerta' tematizira kroz smijeh i suze ženski orkestar koji svira za goste umirovljeničkog lječilišta. Što ne bi bilo tako loše da članovi orkestra ipak nekad davno nisu imali mnogo umjetničkije ambicije za uspjeh, koje je uskoro zamjenio čisti instinkt za preživljavanjem.
Ferenčina svoj orkestar postavlja u kavanu u kojoj se nekada puštala klasična glazba, a koja je s vlasnikom, promijenila i image. Nova šefica orkestra postaje žena koja je radila u sumnjivim turbo-folk klubovima, klijentela kafića, odnosno kluba postaje sve sumnjivija, a članice orkestra polako gube i posljednje trunke umjetničkog integriteta, prodajući ga za financijsku dobrobit.
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=hZr3ZcK7RLo]
Kritika domaće ugostiteljske i glazbene scene, na trenutak će i pristojnu Opatovinu pretvoriti u turbo-folk kutak. A kakva će biti klijentela, to je tek za vidjeti.