Naslovnica > GLAVNE VIJESTI > 18. izdanje Queer Zagreb Sezone i Sounded Bodies Festival

18. izdanje Queer Zagreb Sezone i Sounded Bodies Festival

Sounded Bodies, festival izvedbenih umjetnosti, ove godine donosi plesne predstave, koncert i radionicu, a kroz cijeli se program propitkuje odnos tijela i zvuka.
Share on facebook
Share on twitter

Uvod u festival bit će 18. izdanje Queer Zagreb sezone 2. i 3. studenoga u sklopu kojeg će na sceni Zagrebačkog plesnog centra u 20 sati biti izvedena  plesna predstava Kill B.

Pošavši od veoma konkretnih izvedbeno-vizualnih referencija na kultni Tarantinov film Kill Bill iz 2003., odnosno na njegovu glavnu protagonistkinju Mladenku, koju se najbolje može opisati kao krvožednu osvetnicu nadljudskih sposobnosti, ponešto simplificirana psihološkog profila, ali zato čvrstih moralnih stavova i vrlo privlačna izgleda, Mia Zalukar i Bruno Isaković kreiraju izvedbenu analizu vlastita dugogodišnjeg profesionalnog odnosa, propitivanja hijerarhijskih struktura unutar kazališnog stvaralačkog procesa i odnosa moći između dvoje barem u ideji ravnopravnih partnera.

Slijedi Sounded Bodies festival koji otvara trodnevna glasovno-plesna/fizička radionica Tjeloglasja od 3. do 5. studenoga, a polaznici će uz voditeljicu Maju Rivić kroz vježbe, igru i eksperimente pokušati osvijestiti glas tijela i glas duše, u svojoj neverbalnoj slobodi. Polaznici će osvijestiti i razmišljati o glasu kao dijelu tijela, kao produžetku tijela, kao istovjetnoj kopiji tijela, kao najpreciznijem otisku našeg kolektivnog i individualnog duhovnog i emotivnog stanja, kao garantoru i dokazu sadašnjeg trenutka, u kojem su sublimirani svi dosadašnji, i pretpostavljeni svi budući trenuci.

Izvedbeni program festivala na programu je  od 5. do 7. studenoga u 20 sati u Zagrebačkom plesnom centru.

Oh je koreografska mašina Ane Jelušić koja se bavi istraživanjem fantomskog prostora između reference i radnje koja se na nju odnosi. Izvadivši kôd udarca iz popkulturnog video spota, ne toliko cjelovita osoba, koliko stvar koja osjeća, koristi taj kôd da udara po referenci, dok ona nazad udara nju. U tom međudjelovanju razlaže se proces učenja o tehnologiji vlastitog tijela i o mehanici reference. Otvara se prostor u kojem dijelovi su-rađuju s referencom i istovremeno joj pružaju otpor.

U plesnoj predstavi SOL imamo prilike pratiti svojevrsnu retrospektivu ili sintezu minulog rada Silvije Marchig, pri čemu je sama gesta ponovnog okupljanja i promišljanja kostimografskih, koliko i emocionalnih „ljuštura“ njenih ranijih predstava ujedno i oblik izlaska autorice iz zatvora osobne povijesti.

Subotnji koncert CRI Orchestre (Croatian Improvisers Orchestra), koji propituje odnos improvizacije i kompozicije kroz glazbeni teatar i performans, zatvorit će ovogodišnje izdanje Sounded Bodies Festivala.

Ulaz je, kao i uvijek – slobodan u sklopu inicijative Umjetnost dostupna svima. Ulaznice se rezerviraju na e-mail adresu:  udrugadomino.marketing@gmail.com

ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
POVEZANE VIJESTI