Dodjela nagrada održana je 30. lipnja u Hrvatskome narodnom kazalištu.
Prisutne je pozdravila intendantica HNK u Zagrebu Dubravka Vrgoč koja se zahvalila svim umjetnicima i zaposlenicima Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu napomenuvši kako je zajedničkim trudom i predanim radom ostvarena iznimno uspješna sezona. Podsjetila je na važne koprodukcijske projekte kao i na brojna gostovanja na europskim pozornicama koje Hrvatsko narodno kazalište postavlja u fokus zbivanja, a s publikom ostvaruje neprekidni dijalog.
Nina Violić dobila je godišnju nagradu Mila Dimitrijević za najbolje žensko dramsko ostvarenje, ulogu Milene u predstavi Ciganin, ali najljepši Kristiana Novaka u režiji Ivice Buljana. Nagradu za najbolju mušku ulogu dobio je Filip Vidović za ulogu Sandija Ignaca u predstavi Ciganin, ali najljepši Kristiana Novaka u režiji Ivice Buljana.
Ocjenjivački sud za najbolja dramska ostvarenja u sastavu Boris Senker, Mani Gotovac i Tomislav Čadež pojasnio je odabir ovogodišnjih laureata: Nagrade se dakako dodjeljuju za pojedinačna glumačka ostvarenja, ali u ovoj se prigodi nametnulo zajedničko obrazloženje jer su iznimne glumačke kreacije Nine Violić i Filipa Vidovića u novoj uspješnici HNK u Zagrebu neodvojive jedna od druge, na isti onaj načina na koji su Sandi i Milena nerazdvojni jedno od drugoga… U glumi nagrađena para stoga je riječ o onoj vrsti potpuna davanja, o onome stupnju posvećenosti drugome biću na kojemu nam to drugo biće postaje – barem dok traje magija ljubavi i glume kao ljubavi za drugoga – važnije od nas samih.
Nagrade za najbolja ostvarenja u opernim predstavama, Marijana Radev za žensku ulogu i Vladimir Ruždjak za mušku dobili su Valentina Fijačko Kobić za ulogu Liu u operi Turandot Giacoma Puccinija pod ravnanjem Marcella Mottadellija i režiji Ricci/Forte-a i Tomislav Mužek za ulogu Georga u operi Ukleti Holandez Richarda Wagnera pod ravnanjem Nikše Bareze u režiji Oliviera Pyja.
Ocjenjivački sud u sastavu Jagoda Martinčević, Branimir Pofuk i Dario Poljak obrazložio je nagrade: Valentina Fijačko Kobić s Puccinijevom se Liu vraća lirskim likovima i ostvaruje duboku i potresnu kreaciju snažna unutarnjeg naboja, velike dinamičke i izražajne raznolikosti i prekrasnih piana, što je odraz koliko majstorski vođena glasa toliko i duboke emocionalnosti posve na tragu autorovih zamisli koje je darovao ovom iznimnom liku.
Tomislav Mužek ostvario je raznolik dijapazon Georgovih raspoloženja i dvojbi, pokazao srčanost, ali i lomnost odbačena muškarca u specifičnoj Wagnerovoj tenorskoj dionici koja na našim scenama desetljećima nije imala uzora.
Ocjenjivački sud u sastavu Božica Lisak, Almira Osmanović i Ljiljana Gvozdenović odlučio je Nagradu Ana Roje za najbolju žensku baletnu kreaciju dodijeliti Edini Pličanić za uloge Katarine Schrat u baletu Elizabeta Austrijska- Sissi, Patricea Barta, ulogu grofice Capuleti u Romeu i Juliji u koreografiji Patricea Barta i Aschenbachove supruge u predstavi Smrt u Veneciji u koreografiji Valentine Turcu. Njezinu izvedbu ocjenjivački je sud okarakterizirao kao primjer kako pripadati i služiti baletu i kazalištu.
Nagradu Oskar Harmoš za najbolju mušku kreaciju u baletu dobio je Tomislav Petranović za glumački proživljenu dilemu nesretna povijesnog lika prijestolonasljednika Rudolfa, koja je dirnula cijelo gledateljstvo u baletu Elizabeta Austrijska - Sissi u koreografiji Patricea Barta. Također su zapažene su njegove uloge Princa u baletima Orašar, Dereka Deana i Labuđe jezero Vladimira Malahova.