Christa Wolf, literarna kritičarka, novelistica i esejistica, jedno je od najpoznatijih književnih imena stasalih u nekadašnjoj Istočnoj Njemačkoj.
Roman Kassandra iz 1983. vjerojatno je njezino najpoznatije djelo, a u njemu reinterpretira rat za Troju kao rat ekonomskih sila i prijelaz iz matrijarhata u patrijarhat.
Upravo su scensku adaptaciju tog djela za svoj povratak na scenu nekog hrvatskog nacionalnog teatra odabrale dvije ikone izvedbenih umjetnosti bivše države, Nada Kokotović i Mira Furlan (nakon što su propali planovi da postave Tko se boji Virginie Woolf?).
Službena najava kaže kako je u pitanju priča:
"o ženi, u jednoj državi koja se razvija u smjeru snažnog patrijarhata, u ratobornoj državi u kojoj su muškarci i njhovi protivnici uvijek sličniji, a žene isključene iz svih procesa odlučivanja, posebno onih politički relevantnih. Kasandra je priča o ženi koja je pretvorena u objekt. Socijalno vezana za vladajuću klasu, emocionalno vezana za svog oca Prijama, te uronjena u povijest i sadašnjost svoje države, Kasandra doživljava težak, dugotrajan proces oslobađanja. Od mitski nesretne proročice napokon će se razviti u subverzivnu protagonisticu ženski dominirajuće kontrakulture."
Redateljica i koreografkinja Nada Kokotović uvodi u predstavu paralele s našim vremenom, te postavlja pitanja o vjerskoj i kulturnoj pripadnosti i gleda kritički na ulogu žena u našem društvu.