Naslovnica > VIJESTI > INFO > Političnosti performansa i ne-normativnog tijela u koreografiji

Političnosti performansa i ne-normativnog tijela u koreografiji

Panel diskusija iz naslova održat će se 30. listopada u 17 sati u prostoru Medijateke Zagrebačkog plesnog centra (Ilica 10).
Share on facebook
Share on twitter

Od 26. do 31. listopada u sklopu međunarodnog rezidencijalnog programa razmjene australskih, hrvatskih i slovenskih umjetnika u organizaciji udruge Domino iz Hrvatske, Nagiba iz Slovenije te nezavisne producentice Britt Guy iz Australije, sudjeluju dvije australske plesačice i koreografkinje Liesel Zink i Kellly Drummond Cawthon, kao i naša plesačica Ina Sladić.

U sklopu rezidencijalnog programa organizirana su događanja otvorena za javnost. „Političnosti performansa i ne-normativnog tijela u koreografiji“ panel diskusija koju udruga Domino organizira u sklopu programa 30. listopada u 17 sati u prostoru Medijateke Zagrebačkog plesnog centra (Ilica 10).

Na raspravi će sudjelovati Kelly Drummond Cawthon, direktorica Salamanca Arts centra (Australija), Liesel Zink predavačica na Dance Direction School (Australija) i Ina Sladić (Hrvatska).

Što znači politički performans i kakva je njegova trenutna snaga i budućnost u Australiji, Sloveniji i Hrvatskoj? Može li se umjetnošću utjecati na društvene promjene ili barem ukazati na probleme? Treba li kazalište izaći na ulice i trgove kako bi se približilo ljudima? To su samo neka od pitanja na koje ćemo pokušati pronaći odgovor na ovom panelu.

Kako sve ne bi ostalo na razini diskusije 29. listopada od 12 do 15 sati u EKS sceni organizirana je javna proba na kojoj će Kelly Drummond Cawthon i Liesel Zink kao i Ina Sladić zainteresirane upoznati sa svojim koreografskim metodama kojima se koriste u svojem radu.

Program se održava uz podršku Mreže za izvedbenu umjetnost, a u sklopu rezidencijalnog programa ostvarenog kroz EU projekt Imagine2020.

Kelly Drummond Cawthon australska je umjetnica odrasla u Tasmaniji, koje iza sebe ima više od trideset godina iskustava na plesnoj i kazališnoj sceni, od čega zadnja dva desetljeća kontinuirano radi sa studentima te im prenosi znanja u područjima performansa, koreografije i režije.Kao izvođač nastupala je s plesnim i kazališnim skupinama, od kojih svakako treba istaknuti Outlet Dance, The New Dance Group, The Doris Humphrey Repertory Company, Joy Kellman, The Hudson Vagabond Puppeteers, Motion Pictures Dance Theater Inc. Njezini radovi do sada su predstavljeni širom svijeta od SAD-a, u Kanade, Bugarske, Brazila, Rusije, Uzbekistana, Australije i Koreje na različitim međunarodnim plesnim festivalima (International Dance Festival, Edinburgh Fringe, Off the Edge International Canada, Dance In A Suitcase Varna, American Dance Festival, Florida Dance Festival, itd.). Trenutno radi kao umjetnička koordinatorica, ravnateljica plesnog programa i kreativna producentica u Salamanca Arts centru i kao predavača na Florida State University.

Liesel Zink australska je umjetnica čiji umjetnički rad je obilježen proučavanjem složenosti društvenog ponašanja. Njezin koreografski stil proizlazi iz njezinog poslijediplomskog istraživanja koje se bavilo govorom tijela, na koje su veliki utjecaj imala različita psihologijska i sociološka istraživanja čiji se utjecaj vidi u svim njezinima radovima. Poseban interes Liesel ima za rad u javnim prostorima; propituje zakonitosti javnog prostora poigravajući se sa svojevrsnim socijalnim eksperimentima u njima. Trenutni fokus njezinog interesa je prosvjedi kao i pitanje učinaka prosvjeda u zapadnim kulturama. Njezini koreografski radovi predstavljeni su na mnogobrojnim međunarodnim festivalima Next Wave Festival , Brisbane Festival and 2High Festival. Surađuje s nekoliko izvođačkih trupa među kojima treba istaknuti Expressions Dance Company, La Boite Theatre Company i Backbone Youth Arts Dance Company.

Ina Sladić nakon plesne edukacije pri Školi za klasični balet te Školi suvremenog plesa Ane Maletić odlazi na Folkwang University of Arts u Essenu, Njemačka, kao stipendistica tijekom cijelog školovanja, gdje je diplomirala 2011. godine te je tokom školovanja prisustvovala i u studentskoj razmjeni u Conservatoire National Supérieur Musique et Danse de Lyon. Od tada živi i radi između Njemačke i Hrvatske te surađuje sa brojnim umjetnicima (Xavier Le Roy, Marten Spangberg, Marina Abramović, Isabelle Schad&Saša Božić, Johannes Wieland, kainkollektiv, VRUM, Irena Mikec...). Aktivno radi i vlastite projekte u suradnji sa multimedijskim umjetnicima od kojih je EXPERIMENTALLABOR najpoznatiji, koji je 2012. godine bio predstavljen na festivalu dOCUMENTA(13) u Kasselu. Solo Navigating Darkness napravila je 2013. godine u produkciji Dana suvremenog plesa u Varaždinu te nastavak iste serije, trio As The Dark Wave Swells u koprodukciji sa ZPC-om. 2014. godine predstavila je projekt 100 Years Of Paranoia u suradnji sa Eberhard Kranemannom (Kraftwerk, Neu!, Fritz Mueller) kao dio Berlinala 2014. ( The International Directors Lounge) te trenutno radi na novom projektu grupe kainkollektiv, „Burnout City“ i na vlastitom projektu #sveštotrebateznati u koprodukciji DOMINO-a i LAB &TD-a, te od 2015. svoje radove predstavlja pod imenom Dirty Dollhouse. 2015. potvrđeno je da će raditi performans Marine Abramović “Art must be beautiful, artist must be beautiful” kao i što je započela rad na novoj produkciji „Forest of water“.

ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
POVEZANE VIJESTI