ZAŠTIĆENI SADRŽAJ
Zanima vas cijeli tekst?
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.
2 odgovora
Samo da mi je znati tko je pisao te troškovnike! Svrtan zasigurno nije.
A dramaturzi i dramskipisci, javite se! Ovo je čudo kako vas se procjenjuje u Gavelli!
Pa eto, Vita, javljam se na prozivku.
Išle su mi suze od ganuća kad sam preletio kako si to zamišlja gospon glumac. Što bi rek’o neumrli Šoljan, “obaviješten sam tako da bih plak’o.”
Dakle, razvidno je da bi redatelj imao biti plaćen tri puta bolje od pisca. Za dva mjeseca rada, ili manje, on bi trebao inkasirati trostruki iznos u odnosu na pisca koji, kad smo već kod prosjeka, piše svoj tekst U PROSJEKU godinu dana.
Ali pisca glumac najščešće i ne vidi, a jedini dobar pisac za hrvatsko glumište jest mrtav pisac. Još je bolji jedino onaj koji je mrtav premda je živ.
Ravnatelj i redatelj: to je osovina moći i njezinih prijenosa sa stvarnih vlasnika svega i svačega u Hrvatskoj, pa otud i teatra. U Zgbu je to Bandićev kadar. I otud je logično da budući ravnatelj već sada podmazuje njegovo veličanstvo redatelja.
Od kojih ih sve više radi putem skypea, pa ni njih glumci ne vide.
No tu je ona “nevidljiva ruka” redateljska…
I tako, svi oni skupa, lijeva ruka – desni džep. Milina! Zato sam bio tako ganut.