Login za korisnike

Ljerka Hribar

Ljerka Hribar diplomirala na Akademiji lijepih umjetnosti u Veneciji (Odsjek kazališne scenografije), 2001. godine.

Sudjelovala je na workshopu Emilia Garcie Wehbia “Philoctetes Project: Lemnos in Vienna” na WienerFestwochen u Beču, 2002.; završila je workshop za scenografiju i design svjetla međunarodne akademije MAPA (Amsterdam) u Berlinu 2002.; bila je član tehničkog tima beogradskog BITEF-a 2003. i 2004.
U sklopu poslijediplomskog studija na odsjeku za Scenski dizajn Univerziteta umjetnosti u Beogradu, studijski boravi jedan semestar na Univerzitetu Stanford (California, SAD, 2006. godine) na kursu za Light Design prof. Michaela Ramsaura (Head USA Center OISTAT and USITT), gdje realizira scenografije i dizajn svjetla za pet predstava s ansamblima Sveučilišta Stanford. Iste godine održala je i predavanje studentima katedre za režiju Katoličkog sveučilištu u Washingtonu, klasa profesora Nauma Panovskog.
Magistrirala je u Beogradu, 2010. godine, mentori prof. dr. Radivoje Dinulović (Beograd/Novi Sad) i prof. dr. Michael Ramsaur (Stanford, USA).
Dobitnica je nagrade Zlatni ćuran za najbolju scenografiju na Festivalu u Jagodini, za predstavu “Igraj to ponovo, Sam” Beogradskog dramskog pozorišta (prem.2009.)
Nadopuniti naslove u kojima je Lj.Hribar scenograf: HNK Ivana pl. Zajca, Rijeka: “Mahnitanje u dvoje” E. Ionesco (režija Nino Mangano, 2000.); “Prijevara” H. Pinter (režija Marin Lukanović, 2004.); “Opća bolnica” H. Bojčev (režija Matjaž Latin, 2009.) ; “Dipinto di blu” Carlo Tolazzi (režija Mojca Horvat, 2016.); “Jesenja sonata” Ingmar Bergman (režija Ana Tomović, 2017.);

HNK Osijek: “Madame Troubadour” S. Albini (režija Vlado Štefančić, 2005.).
HKD teatar, Rijeka: “Quartett” H. Müller (režija Samo M. Strelec, 2001.);
“NO EXIT/iza zatvorenih vrata” J. P. Sartre (režija Rene Maurin, 2004.); “Mačka na vrućem limenom krovu” Tennessee Williams (režija Lary Zappia, 2006.); “Aleksandra Zec” O. Frljić (režija Oliver Frljić, 2014.)

HNK Zadar: „Dugo putovanje u noć“ Eugene O’Neill (režija Dražen Ferenčina, 2017.);
Gradsko kazalište KOMEDIJA, Zagreb “Dundo Maroje”Držić-Fotez-Jusić- mjuzikl, (režija Vlado Štefančić, 2008.)
Teatar &td, Zagreb: “T.O.P.” B. Senker (režija Robert Raponja, 2003.);
Tetar “Knap” na Peščenici, Zagreb: “Ljubav na rasprodaji” J. Bohaček (režija Morana Foretić, 2002.).
BITEF tetar, Beograd: “Crvena” M. Bogavac (režija Jelena Bogavac, 2004.).
SKC, Beograd: “Beogradske priče” F. Šili-M. Pelević-Lj. Stojanović (režiseri Boris Liješević, Jelena Bogavac i Ana Tomović, 2004.).
Atelje 212, Beograd: “Halflajf” F. Vujošević (režija Ana Tomović, 2005.).
“Zverinjak” D. Spasojević (režija Boris Liješević, 2007.);
Pozorište mladih, Novi Sad: “Pepeljuga” A. Popović (režija Radoje Čupić, 2007.)
Koprodukcija: Kruševačko pozorište – Beogradsko dramsko pozorište; “Norway. Today” I. Bauersima (režija Ana Tomović, 2007.)
Beogradsko dramsko pozorište: “Igraj to ponovo, Sam” W. Allen (režija Marko Manojlović, 2009.) (Nagrada Zlatni ćuran za scenografiju u Jagodini 2010.)
Zvezdara teatar: “Večera budala” F. P. Veber (režija Božidar Đurović, 2008.)
Narodno pozorište Beograd “Ronalde, razumi me” F. Vujošević (režija Ana Tomović, 2009.); “Majka hrabrost i njena deca” B. Brecht (režija Ana Tomović, 2014.)
National Theatre, Tirana “Who’s Afraid of Virginia Woolf” E. Albee (režija Kushtrim Bekteshi, 2009.)
Produkcija Maximus Art, Beograd: “Prvi bal” (režija Željko Aleksić, koreografija Ana Aleksić, 2012.)
Produkcija Maximus Art, Beograd: “Kuc-kuc ima li koga?” Željko Aleksić (režija Željko Aleksić, 2013.)
Koprodukcija: KC Inđija – Pozorište Boško Buha, Beograd; “Tri čekića, a o srpu da i ne govorimo” D. Leskovar (režija Jovan Grujić, 2013.)
Pozorište Boško Buha, Beograd; “Kralj komedije” P.D. Zimmerman (režija Ana Tomović, 2015.)
Jugoslovensko dramsko pozorište, Beograd; “Zločin i kazna” (režija Ana Tomović, 2013.)

  ZAŠTIĆENI SADRŽAJ
OSTATAK OVOG TEKSTA DOSTUPAN JE SAMO UZ PRETPLATU ILI SMS PLAĆANJE

PRETPLATITI SE MOŽETE VEĆ ZA
1 KN DNEVNO

Odgovori