Provjetravanje javne nabave – u kulturi, dio II

Proračun zagrebačkog HNK je 10 milijuna kuna veći od onog cijele (!) domaće kinematografije, pa smo najgledaniji domaći film godine subvencionirali sa 22.222 kn po minuti, a reklamu za HNK Zagreb sa gotovo 6 puta više!

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563

Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/includes/extensions/visibility.php(1700) : eval()'d code on line 7
ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Ovaj tekst je dio feljtona:

2 odgovora

  1. Ima li išta u ovoj državi gdje nije na snazi lopovluk i drp sistem.U ove dane “izbornog predvečerja” zar nije normalno upitati se kakve šanse u ovoj LIJEPOJ NAŠOJ imaju pošteni i etični ljudi.?

  2. Na troškove spota još treba dodati troškove plaće J. Sedlara, zaposlenog u odjelu za medije kojem snimanja spotova za HNK u opisu radnog mjesta. Dakle, na tih 370.000 treba dodati još barem 150.000 koliko porezne obveznike RH godišnje košta dotični zaposlenik HNK.

Komentirajte

POVEZANE VIJESTI
PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE