Naslovnica > VIJESTI > INFO > PechaKucha i u Splitu

PechaKucha i u Splitu

Po prvi put i u Splitu jedanaest prezentera predstavit će se u PechaKucha formatu, a dalmatinske kazališne snage zastupat će Elvis Bošnjak.
Share on facebook
Share on twitter

U subotu 2. listopada u Golly&Bossy Design Hostelu (Morpurgova poljana 2) s početkom u 20 sati, prvi put će se u Splitu dogoditi PechaKucha Night u organizaciji Rasadnika Bruketa&Žinić, 3LHD-a, Komakina, Lane Cavar te Golly&Bossy Design Hostela. Publici će se kroz formu kratkih prezentacija u samo nešto više od sat vremena predstaviti čak jedanaest kreativnih pojedinaca i skupina pokušavajući, svaki u samo 6 minuta i 40 sekundi, predstaviti sebe i svoj rad. Na programu su: Boris Ljubičić (dizajn), Goran Rako (arhitektura), REC (moda), Platforma 9.81 (arhitektura), Elvis Bošnjak (kazalište), Slaven Tolj (vizualna umjetnost, inicijativa), Vedran Perkov (vizualna umjetnost), Jasmina Bolanča (moda), Lavanderman (film), Marko Marković (izvedbena umjetnost) i Igor Jurić (produkt dizajn), dok će program voditi i sve glazbom začiniti ekipa iz TBF-a. Ulaz je slobodan.

PechaKucha Night su inspirativne i brze prezentacije različitih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje te oživljavanje urbane kulture grada. PechaKucha Night je globalno događanje koje se prema licenci trenutno odvija u 355 gradova širom svijeta, a broj je u stalnome porastu. PechaKucha Night je u Hrvatsku prvi put stigla u siječnju 2009. kada se počela redovito događati u Zagrebu, do sada sedam puta, a od ove godine pridružila se i Rijeka u kojoj se održala do sada dva puta. U Zagrebu su PechaKucha večeri iznimno popularne, pa se samo na posljednjoj okupilo oko tisuću gledatelja.

***

PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla. PechaKucha večeri su neprofitnog tipa i funkcioniraju na način da se svaki put okupljenoj publici predstavi desetak kreativnih ljudi, neovisno o području djelovanja. Ideja je da pobliže ispričaju što rade i što ih inspirira. Nakon prezentacije nema pitanja i odgovora, to slijedi na kraju, uz glazbu i druženje. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila: svatko tko se predstavlja smije koristiti točno 20 fotografija i ima 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći. Navedena pravila prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri.

ZAŠTIĆENI SADRŽAJ

Zanima vas cijeli tekst?

Teatar.hr financira se isključivo sredstvima svojih čitatelja. Stoga ostatak ovog teksta možete pročitati samo uz pretplatu ili SMS plaćanje. Pretplatiti se možete već za 1 kn dnevno.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
POVEZANE VIJESTI