Login za korisnike

Ženski Turbo Pop Bend

Tonči Huljić u velikom stilu konačno stiže i na kazališne daske, i to one dubrovačkog teatra, a s njim i nešto (turbo) girl powera.

***

U jednu od svojih najambicioznijih sezona posljednjih godina, dubrovačko Kazalište Marina Držića ulazi s adaptacijom Anouilhove jednočinke Ženski orkestar, za ovu prigodu preimenovane u -  Ženski Turbo Pop Band.

Tekst koji je 2007. godine Dražen Ferenčina iskoristio kako bi na Opatovinu u histrionskoj produkciji doveo - narodnjake, u dubrovački će pak teatar dovesti hitove - Tonča Huljića.

Naime, izvornik s podnaslovom ‘drama unutar koncerta’ tematizira kroz smijeh i suze ženski orkestar koji svira za goste umirovljeničkog lječilišta. Što ne bi bilo tako loše da članovi orkestra ipak nekad davno nisu imali mnogo umjetničkije ambicije za uspjeh, koje je uskoro zamjenio čisti instinkt za preživljavanjem.

Ferenčina je svoj orkestar postavio u kavanu u kojoj se nekada puštala klasična glazba, a koja je s vlasnikom, promijenila i image. Nova šefica orkestra postaje žena koja je radila u sumnjivim turbo-folk klubovima, klijentela kafića, odnosno kluba postaje sve sumnjivija, a članice orkestra polako gube i posljednje trunke umjetničkog integriteta, prodajući ga za financijsku dobrobit.

Što će se pak zbiti u Dubrovniku tamošnji teatar još ne najavljuje detaljno, osim u stavci repertoara banda iz naslova, a čiji je ekskuzivni autor već rečeni Huljić.

Tako će se sa scene dubrovačkog teatra oriti antologijski stihovi poput:

Trebam te ja, nije način da
Okrećeš mi leđa zato jer smo razlika
K´o minus i plus
K´o Amer i Rus
U tvom svijetu ja sam korov
A ti hibiskus!

http://www.youtube.com/watch?v=hY2RKjK8Rg4

ili

Ja, na koljenima sam;
i bicu tako znam,
dok se budem sjecala,
tebe pod prstima.
Ja izgubila sam vid,
i koje je boje zid,
iza kojeg sanjas ti.

http://www.youtube.com/watch?v=56f6HUdw5C4

Naime, kako je najavljujući sezonu objasnila v.d. ravnateljice Jasna Jukić, Huljićevi su hitovi s njegovim dopuštenjem,  iskorišteni u satiričnom kontekstu, a sam je autor ponudio i niz pjesama, dakle koncepcijski sve što je za ovaj komad trebalo.

Kako će to sve u konačnici izgledati, i - ništa manje bitno - zvučati - provjeriti možete u Kazalištu Marina Držića u režiji gosta iz BiH - Sulejmana Kupusovića.


Odgovori