Milan Begović nije pisao samo drame, već i prozu, ali svakako je bio prvenstveno kazališni čovjek. Osim pisanjem, bavio se dramaturgijom i režijom, i to ne samo u Hrvatskoj, nego i u Beču te Hamburgu. Ovom predstavom splitski HNK obilježava sto tridesetu godišnjicu autorova rođenja.
'Bez trećeg' temu i glavni lik dijeli s romanom 'Giga Barićeva'. Radi se o ženi koja je godinama čekala da joj se suprug vrati iz rata i odbijala prosce koji su je uvjeravali da joj je muž mrtav i da treba nastaviti sa životom. Međutim, muž se nakon godina čekanja pojavljuje, ali umjesto bračne idile ponovnog susreta, Gigu dočekuju optužbe i nepovjerenje. Ovaj ljubavni trokut, koji se, paradoksalno, sastoji samo od dvoje – ili kako kaže autor: 'Ljubomora je kao i ljubav. Za ljubomoru ne treba onaj treći. Dvoje je dosta.’, ne može završiti drukčije nego tragično.
Goran Golovko, inače direktor Drame HNK Split, dramu je očistio od svih oznaka salonskog društva, i sveo je na dva lica koja u gotovo praznom prostoru, na tepihu sa samo nekoliko nužnih rekvizita preispituju svoj odnos. Intimistički intonirana, namijenjena je izvođenju na Sceni 55 HNK-a u Splitu, gdje publika sjedi toliko blizu izvođača, a u ovom slučaju to su Bruna Bebić Tudor i Ante Čedo Martinić, da može uhvatiti i krajnje reducirane, minimalističke znakove za koje se redatelj odlučio u ovom konceptu.