Jutros je u 10 sati trebala započeti online prodaja ulaznica za predstavu Orašar. Trebala, ali nije jer je kao i prethodnih godina sustav prodaje odmah po otvaranju iste 'pao'. Mrežne stranice Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, a s njima i sustav za prodaju ulaznica nedostupni su tako, u trenutku pisanja ovog teksta, već više od sat i pol vremena.
I premda Uprava kazališta iz godine u godinu to nastoji prikazati velikim uspjehom, odnosno posljedicom velikog interesa javnosti za predstavu, kako smo detaljno pisali ovdje tzv. ticketing sustav kazališta na koji je samo do 2018. potrošeno 510,025.00 kn morao bi moći izdržati vršno opterećenje kakvo se događa u sezoni Orašara.
Dapače, Orašar je apsolutno najveći izvor vlastitog prihoda kazališta i činjenica da karte za njega javnost i opet ne može kupiti online moguće je objasniti samo potpunom nepripremljenošću i neadekvatnom reakcijom sustava.
Podsjetimo, Uprava kazališta svojevremeno se pravdala tvrdnjom da kako prodaju i po 8.000 ulaznica u jednom danu, te da u tim okolnostima sustav jednostavno - mora padati. Usporedbe radi, sustav što ga je za svoje potrebe razvio Zagreb Film Festival, a danas ga koriste brojni festivali i manifestacije - od Animafesta do Motovun Film Festivala, u udarnom festivalskom tjednu bez ikakvih problema isporuči 100.000 ulaznica, što offline što online.
Uputili smo stoga Upravi HNK u Zagrebu upit kako je moguće da njihove mrežne stranice i opet ne rade i nisu u stanju prodati ulaznice, a odgovor ćemo objaviti kad i ako ga dobijemo.