Faraon iz Ilice je mrtav

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Glazbeni krimić prema romanu Milane Vuković Runjić u Komediji režira Krešimir Dolenčić.
autorski tim funkcija
Milana Vuković Runjićautor predloška
Tea Bašićkostimograf
Igor Barberićkoreograf
Krešimir Batinićdirigent
Ana Tonković Dolenčićautor adaptacije
Melita Šafrankoncert majstor
Marta Crnobrnjasuradnik scenografa
Ivan Josip Skenderskladatelj
Dinka Jeričevićscenograf
Krešimir Dolenčićredatelj
izvođači uloge
Ana (Kraljević) MagudVeronika Skerlecz, Edvinina najbolja prijateljica
Ana ZebićHermina Čoh*
baletni ansambl GK Komedija
Božidar PeričićAaron Rosental
Dajana ČuljakEdvina pl. Podolsky
Dario DošlićIgnjat Čoh
Dražen BratulićGregor pl. Podolsky, zvan stric Gigi
Fabijan Pavao MedvešekAlfred Makajec, patuljak, Faraonov asistent
Goran MalusFranc Keopček alias Faraon Keops Ra
Ivan ČuićSascha Ackerman
Jadranka GospodnetićHermina Čoh*
Jasna Palić PicukarićTeta Micika
Lana BlaćeRozana Rozental Ra
Larisa MarakAdela Gajer
Mila ElegovićSofija Vondelar, udovica Podolsky
Nera StipičevićInga, liječnica
Nina Kaić MadićLepa Pepa
orkestar GK Komedija
Saša BunetaŠlager pjevač
Tamara MasnjakGrofica Bacciani Danielli
Vid BalogJakob Ackerman, Saschin otac
zbor GK Komedija
Zlatko OžboltDimitrije Lapčević, detektiv

U stanu u zagrebačkoj  Ilici pronađen je mrtav kiromant i vidovnjak Franc Keopček poznatiji pod imenom “Keops Ra”. Najveće sumnje padaju na njegovog pomoćnika Alfreda Makajca, a kako je Keopček bio veliki zavodnik svojih mušterija nježnijeg spola, o nemilom će se događaju razgovarati i sa svim ljubiteljicama njegovih seansi, kao i s njihovim muževima. Zaplet je ovo predstave Faraon iz Ilice je mrtav koja najstaje prema istoimenoj knjizi Milane Vuković Runjić, a kazalište Komedija najavljuje je kao glazbeni krimić.

Ono što nam je svima blisko u romanu i predstavi su zločin, koji nažalost ne zastarijeva, ljubavi koje nisu ništa sretnije, ljudi koji ne postaju bolji, a društvena klima na ovim prostorima nije se previše promijenila u poslijednjih stotinjak godina. Međutim, u kazališnoj stvarnosti postoji način koji taj niz uzaludnog ponavljanja negativnih obrazaca čini podnošljivijim. Humor se može prepisati kao terapija i u najtežim slučajevima promatranja ljudskih anomalija i to je prizma kroz koju se raspršuje ubojita zraka banalnosti zla. Maštoviti svijet iz romana Milane Vuković Runjić ima nešto i od Zagorkinog melodramskog idealizma pa je tu osim humora i ljubav kao pokretač, čak i kad je posve nesretna“, kaže o predstavi dramaturginja i autorica Ana Tonković Dolenčić.

Predstavu režira njezin suprug - Krešimir Dolenčić.

 

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE