Glumac i osnivač splitskog kazališta PlayDrama, Elvis Bošnjak debitirao je kao dramski pisac u prosincu 2000. kad je na sceni (tada njegova matičnog) HNK Split, praizvedena drama Otac u režiji Nenni Delmestre. Predstava je na 11. Marulićevim danima 'zaradila' nagrade za najbolju dramu, režiju, glumca (Milan Štrljić) i predstavu, pa je već dvije godine kasnije HNK Split na repertar stavio i drugi Bošnjakov tekst - Nosi nas rijeka i opet u režiji Nenni Delmestre.
Priča je to o raspadu seoske obitelj u Dalmatinskoj Zagori, o kojoj je sam autor zapisao:
“Čudesan je put kojim su prošle ove obitelji u samo četrdesetak godina, od potleušica s blatom pod nogama, do Interneta, mobitela i Mercedesa u kojima vozimo naše bake liječniku, na skidanje mrene, kad je upitno čiju bi to mrenu trebalo odstraniti. Napisao sam ovu dramu iz ljubavi, i ona nije nužno vlaška, mogla se događati i na nekom otoku, pa bi se ljudi umjesto svinjama bavili maslinama, ostala bi ista muka, razlike su više u jelovniku. U ovoj drami sve je skriveno, škrto, u tišini. Ako odigramo tišinu, razumjet ćete o čemu govorimo.”
Splitska praizvedba bila je ujedno i prva predstava HNK Split u kojoj je zaigrala rođena Splićanka, ali dugogodišnja članica ansambla dubrovačkog Kazališta Marina Držića, Milka Podrug Kokotović. Ona je za ulogu Strine na 13. Marulićevim danima nagrađena za najbolju sporednu ulogu, a cijeli festival prošao je u znaku predstave, jer je za njboljeg glumca proglašen Trpimir Jurkić u ulozi Nikole, Delmestre je nagrađena za režiju, Bošnjak za tekst, a predstava je prošlašena najboljom i po sudu publike i onom kritike.
Uz sve to, Bošnjak je 2003. za glumačku kreaciju u predstavi, ali i za sam tekst dobio nagradu Ministarstva kulture "Vladimir Nazor".
Punih osam godina kasnije, Nosi nas rijeka vraća se na domaće repertoare, točnije onaj kazališta Gavella, u režiji Krešimira Dolenčića, a zanimljivo je da će scenografiju kao i na praizvedbi potpisati - Dinka Jeričević.










