«...to ti je predstava o rizicima - profesionalnim (autorskim i izvođačkim), osobnim (svih vrsta)...
formalno - složena je od improvizacijskih zadataka, tako da je uvijek drugačija, na neku foru strašno privatna i voajerska jer se bavi odnosom dvoje ljudi u realnom vremenu... ideja je da maksimalizira rizik za sve involvirane, pa i za publiku... naime, gdje se zapravo predstava igra javimo svima SMS-om 2 sata prije izvedbe...»
«...u matematičkoj teoriji rizik ne podrazumjeva nikakav dobitak ili gubitak, samo vjerojatnost nekog ishoda... u životu je najčešće drugačije... rizik obično povezujemo s gubitkom kontrole... pa je privatno najrizičnije, znaš već...»
«...a pop? ti, kao, znaš neku bolju definiciju prihvatljivog? kaže P. da je pop-kultura upropastila svijet jer nam je nerealno podigla prag očekivanja. pa onda svi citiramo, da budemo cool. i da ne boli. Da uvijek možeš reć: preozbiljna si. that was just a song!»
«...nemam pojma. ne znam čak ni koja će muzika bit u predstavi. to njih dvoje sami biraju i nikome ne kažu. a kamo li redosljed scena. ja sjedim, gledam i grizem se, a fino mi je. no risk - no profit.»
«...ma bitno je i nije bitno. mislim ok, super je PR fora da je ona prvakinja baleta, a on renesansni čovjek – kritičar/muzičar/pisac uvijek; ali može i bez te informacije. stavim, ako misliš da treba. ali ne bi da efekt bude razgledanje zoološkog vrta, if U know what I mean...»
«...posljedica bi naravno trebala bit da poželiš predstavu gledat nekoliko puta i gledat kako se njihov odnos razvija, jer se oni ne druže van proba... ali u biti da se zaljubiš u rizik. totalno je bzze bez njega.»
«...playing with fire...»
n.