Nakon što je 'Sedmoricu protiv Tebe' pretvorio u ženski komad koji završava prijetnjom Tomahawkom uperenim prema publici, a Purcellovu operu s klasičnom tematikom 'Didonu i Eneja' izmiksao s Mannovom 'Smrti u Veneciji', Oliver Frljić ponovno je odlučio prerađivati antičke uzore.
Ovaj put se radi o Euripidovom komadu 'Bakhama', prvi put izvedenom 403. g. pr. Kr., u režiji Euripidovog istoimenog sina nakon autorove smrti, kao dio pobjedničke tetralogije koja je sadržavala još i 'Ifigeniju u Aulidi' te nesačuvanog 'Alkmeona u Korintu'.
No, kako je jedino prilično sigurno da u Frljićevoj režiji i dramaturškoj obradi Marina Blaževića, neće mnogo ostati od originalnog komada, odlučili smo vam ukratko prepričati ono što vjerojatno nećete vidjeti.
Mladi bog Dioniz, bijesan što mu je majka stradala zbog veze s Zeusom u kojoj je on začet, a u koju ne vjeruje ni majčina obitelj na čelu s Kadmom, dolazi u Tebu osvetiti majčinu smrt. Putujući po Aziji, koristeći svoje božanske moći, već je skupio popriličnu sljedbu žena koje ga slave, nazivajući se Bakhanticama, a sljedbi se pridružuju i tebanske žene, uključujući Dionizovu najbližu rodbinu.
Njegov bratić Pentej, Kadmov prijestolonasljednik, odlučuje zabraniti sudjelovanje u plesovima i svetkovinama kulta, kojem su se u međuvremenu pridružili i sam Kadmo te Tiresija. Dioniz, prerušivši se, odlazi razgovarati s Pentejem, koji i dalje ne vjeruje u Dionizovo božansko porijeklo, a kako mu Dioniz ne želi dati potrebne informacije, odluči ga zatvoriti. Međutim, Dioniz se lako oslobodi te potresom i vatrom uništi Pentejevu palaču do temelja.
U međuvremenu, s Kitarona, kamo su se povukle sljedbenice kulta, stižu vijesti o neobičnim događanjima – Penetejevi vojnici ne mogu se suprostaviti snazi i moći žena. Pentej poželi sam vidjeti o čem se radi te ga Dioniz prerušenog povede na planinu, gdje Penteja ubiju pomahnitale Bakhantice. Pentejevu glavu u grad vraća njegova majka, Agave, koja, zaluđena Dionizovim moćima, misli da nosi glavu planinskog lava, te ponosno pokazuje glavu Kadmu, a starac shvaća da se Dionizova želja da ponizi obitelj pretvorila u krvoproliće. Kako moć privida slabi, i Agave postaje svjesna svojih djela, te ona i sestre odlaze u progonstvo, a u konačnom činu osvete, Dioniz se još jednom vraća u Tebu te Kadma i njegovu ženu pretvara u zmije. Jedini koji preživljava Dionizovo prokletstvo neoskvrnut je starac Tiresija.