Nakon sedam godina pauze, Vrat od stakla novi dramski tekst Biljane Srbljanović praizveden je u Jugoslavenskom dramskom pozorištu početkom listopada 2018. godine. Predstava je i prije premijere izazvala golemi interes javnosti, ne samo zbog ugleda i statusa same autorice, već i činjenice da se ovom predstavom u režiji Jagoša Markovića, nakon ;ak 17 godina odsustva na scenu vratila Vesna Trivalić.
Srbljanović u središte radnje postavlja profesoricu, pravnicu Bogdanku (Jelisaveta Sablić), pripadnicu generacije koja je imala radno vrijeme od sedam do tri, pristup odmaralištima na Jahorini i u Dubrovniku, regrese, društvene stanove, "jugoslovenski socijalizam", a u poznim godinama, sve pokušaje svoj društvenog utjecaja odlučila prenijeti na - Twitter. Kroz Bogdankin građanski sunovrat prelama se slika uzurpacije vlasti u Srbiji i otpora protiv nje. Dok vani bijesne demonstracije, Bogdanki, zbog denacionalizacije oduzimaju stan, nasljeđen od roditelja, i cijela obitelj - dvije kćeri, zet, unuka, moraju - u mali stan, u naselju Žarkovo. Posljedica kataklizme je, da se otkrivaju grijesi prošlosti, Bogdankina kolaboracija sa vlastima, s dalekosežnim posljedicama...
Korištenje Twittera (na kojem je i sama godinama bila jedna od regionalnih zvijezda), potom referiranje na vrlo konkretne povijesne događaje i njihov tretman u drami, izazvali su u Srbiji podijeljene reakcije, pa je ovacijama na premijeri i velikom interesu za predstavu usprkos, niz kritičara objavio i gotovo porazne tekstove o Vratu od stakla. Dapače, Zlatko Paković javno je autoricu optužio za oportunizam, dok su drugi pak ocijenili kako je riječ o tekstu koji "uništava svaku nadu da će ovde uskoro bilo šta biti bolje"...