Završni je dio trilogije nastao je u koautorstvu i izvedbi Saše Božića, Petre Hrašćanec, Marka Jastrevskog i francuskih plesača Marie Goudot, Juliena Montya i Michaela Pomera, članova francuskog Colectiff Loge 22 , te ansambla belgijske plesne skupine Rosas.
Dok se solo Love will tear us apart bavio analizom suvremenih plesnih matrica, Boys dont cry ispitivao je naslijeđe folk pjevačica iz 60’tih, završni dio projekta bavi se Beatlesima, jednim od najkomercijalnijih, najuspješnijih i najpopularnijih sastava u povijesti pop glazbe.
Cijeli projekt uz to propituje i zadane plesne formate: solo-duet-kvartet, a sva se tri dijela istraživanja na koncu izvode zajedno, kao 90minutna plesna predstava.
U the_ beatles naglasak je na procesima slušanja, te s njima povezanim procesima auditivne memorije, kako izvođača tako i publike. Predstava, kaže službena najava, "ispituje utjecaj praksi sjećanja, oživljavanja zlatnog doba, baveći se tragovima kulturne memorije i načinima proizvodnje plesa kao tjelesnog iskaza te memorije".