Opet Roberta

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Kako promatrati osobni doživljaj prirode u koreografskom smislu, kako obraditi ono prirodno u performativnom smislu, pita se u svojoj novoj plesnoj predstavi - Reberta Milevoj.

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563
autorski tim funkcija
Goran Škofićfotograf
Mauricio Ferlinautor grafičkog oblikovanja
Matija Ferlinsavjetnik
Nenad Sinkauzskladatelj
Roberta Milevojkoreograf
Bojan Gagićoblikovatelj svjetla
izvođači uloge
Roberta Milevoj

Opet Roberta je nova plesna predstava Roberte Milevoj koja istražuje mogućnosti preoblikovanja emotivnog doživljaja prirodnog prostora u umjetnom prostoru izvedbe, a djelomično je inspirirana filmom Contrada što ga je autorica napravila u suradnji s redateljem Matijom Debeljuhom.

Crpeći materijal iz bivanja u prvom prostoru, prelaskom u drugi prostor dolazi do njegove transformacije. Tako promijenjen plesni materijal, podržan specifičnom glazbenom podlogom, stvara novu perspektivu vremena i prostora izvedbe.

Da li je prvi, prirodni, prostor samo mjesto iz kojeg crpimo inspiraciju za drugi, umjetni,
prostor?
Da li je moguće prevesti jedan prostor u drugi?
Da li je moguće da se prostor promijeni samo zato što se naša percepcija promijenila?
Da li je moguće stvoriti treći, imaginarni, prostor kroz oživljavanje tjelesnog sjećanja?
Da li je ono što vidimo zaista to što vidimo?

Sama autorica pak predstavu najavljuje ovako:

"Vjerujem da je tijelo, kada se nalazi u neuobičajenom prostoru za stvaranje materijala, kao što je to priroda, suočeno s nedostatkom alata kojima inače raspolaže u stvaranju. U takvoj situaciji mijenjaju se i uvjeti u kojima predstava nastaje, kao i percepcija samog stvaranja. Zanimala me usporedba tih dvaju iskustva: kako promatrati osobni doživljaj prirode u koreografskom smislu, kako obraditi ono prirodno u performativnom smislu."

 

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE