Balet Cipollino svoju je praizvedbu imao u Kijevskom opernom i baletnom teatru još 1974. godine, a već punih 30 godina ta šarena i razigrana baletna bajka ne silazi s repertoara moskovskog Boljšoja na odušev-ljenje publike svih uzrasta. Zasluga je to, u svakom slučaju, sjajne glazbe Karena Hačaturjana, živopisnih likova rođenih u mašti legendarnog pisca za djecu Giannija Rodarija, ali ponajviše koreografskog i redateljskog talenta Henrika Majorova.
Priča je to o čarobnom gradu u kojem nepravedna vlast narodu-povrću ruši kuće, želi nametnuti porez na sunce, zrak i kišu, a pobunu protiv „vladajuće klase“, utjelovljene u likovima vječno ljutitog princa Limuna, oholih Višnjica, nabusitog sinjor Pomidora... predvodi mali Cipollino (Kapulica). Majorov je tu živopisnu priču ispričao prštavim i tehnički složenim plesnim jezikom, pa su se u ulogama ove Majorovljeve glazbeno-scenske bajke rado okušavala i velika plesačka imena, poput Mihaila Civina, Nine Sorokine i Marisa Liepe koji su plesali na premijeri u Boljšoju prije 30 godina.