Umrem li, ostavite balkon otvoren

GODINA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Kažu da treba stati kad je najbolje, ali i da treba otići sa stilom. I jedno i drugo napravit će posljednja izvedba posljednjeg Queer Zagreb festivala. Jer je potpisuje - Raimund Hoghe.

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563
autorski tim funkcija
Luca Giacomo Schulteumjetnički suradnik
Raimund Hogheautor koncepta
Raimund Hoghekoreograf
Raimund Hogheoblikovatelj svjetla
Raimund Hoghekostimograf

Ako bi bilo nužno izdvojiti jednu jedinu osobu koja je obilježila dest godina Queer Zagreba, to bi nedvojbeno bio - Raimund Hoghe. Čovjek koji je karijeru započeo kao dramaturg Pine Bausch, da bi sam stupio na scenu u četrdesetima i uprkos ‘nestandardnom’ tijelu s urođenom deformacijom kralježnice, 2008. postao plesač godine; šest godina dolazi u Zagreb upravo zahvaljujući Queeru. Stoga i nije čudno da u programskoj knjižici posljednjeg festivalskog izdanja stoji:

Ovogodišnji Queer Zagreb festival se zapravo programski gradio oko jednog gostovanja koje je bilo prvo potvrđeno i za koje se odmah znalo da će biti završna večer desetog festivala – predstava Umrem li, ostavite balkon otvoren njemačkog koreografa Raimunda Hoghea.

Naslov predstave stih je iz čuvenog Lorcina Oproštaja:

Umrem li,
ostavite balkon otvoren.

Dijete naranče jede.
(Vidim sa svog balkona)

Kosac žito kosi.
(čujem sa svog balkona.)

Umrem li,
ostavite balkon otvoren!

Iako je Hoghe daleko od toga da se oprašta od svjetala pozornice, ovaj predstava jest na neki način njegova oporuka - plesnim jezikom koja se naslanja na rad iznimnog francuskog plesača, koreografa i osnivača festivala Montpellier Danse, Dominique Bagoueta, ona je  intimni pogled na vrijeme osamdesetih, na epidemiju AIDS-a, na vrijeme koje je Hoghe proveo s Pinom Bausch, na vlastite koreografske uzore, na Hervéa Guiberta.

Ili kako kaže službena najava:

"Od trenutka kad Hoghe stupi na scenu, zajedno s osam plesača, svi u crnom, te od trenutka kad skidaju crninu da bi pokazali jarke boje svojih kostima, počinje iskustveni ritual kroz koji smo pažljivo vođeni."

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE