Login za korisnike

Dispozitivi izvedbe, Che Bella Voce!

Šesterokanalna audio-video instalacija za koju autori kažu da nastaje temeljem “idejnog, funkcijskog i prostornog razgraničenja medijskih entiteta i jedinica finalnih izvedbenih procedura”

***

Ciklus projekata Dispozitivi izvedbe zagrebačke skupine k.o. ili kombinirane operacije, u 2010. i 2011. godini kroz nekoliko sadržajno različitih  proizvodnih strategija te medijski transformativnih oblika javnih prezentacija, istražuje modalitete i topologije izvedbenih normi u kazalištu i plesu, baveći se modelima njihovih finalnih kontekstualizacija i kodiranim načinima javnog i umjetničkog djelovanja.

Kako kaže službena najava:

U procesu suradničkog istupanja u drugacije ekonomije produkcijske vidljivosti te razmišljajući o relevantnosti preoblikovanja  koreografskih uloga i topologija te načina njihove medijatizacije,  Dispozitivi izvedbe otvaraju mogućnost transformacije izvedbenih procedura u novo mjesto kreacije.

Prvi u nizu projekata Dispozitivi izvedbe, Che Bella Voce! šesterokanalna je audio-video instalacija idejnog, funkcijskog i prostornog razgraničenja medijskih entiteta i jedinica finalnih izvedbenih procedura proizašlih iz multimedijalnog akustičkog projekta k.o. (kombiniranih operacija) Measurements. Multidisciplinaran i medijski neodrediv  Measurements je, usmjeravajući se na produkciju zvučne matrice generirane iz različitih varijabli kazališnih i plesnih predložaka, koristio selektirane zvučne matrice kao bazične partiture za rekonstrukciju istih u isključivo elektroakustičke frekvencijske moduse izvedbe. Kroz svoje finalne izvedbene procedure Measurements transformira partiturne zadatosti projekta kroz modularne akustičke transformacije žive izvedbe, razvijajući koreografsku funkciju u motorizirajući pogon prostornog elektromagnetskog grafema.

Sonificiranje apstraktnog i neopipljivog materijala u praznom prostoru izvedbe kroz  projekt Dispozitivi izvedbe, Che Bella Voce! razvija koncept istraživanja modela javnog kazališnog i koncertog prostornog idioma. Statičnost/prohodnost izvedbe, staticnost/prohodnost slike i snimke te statičnost i prohodnost zvuka i glasa, distribucijom i filtracijom označiteljskih funkcija na nekoliko medijskih razina oblikuje formu live koncerta i/ili kazališne izvedbe, problematizirajući načine na  koji njihovi autentični komunikacijski modeli utječu na proizvodnju kolektivne hipersenzibiliziranosti.

autorski tim
Nives Sertićautor videa
Željka Sančaninautor


Odgovori

POVEZANE VIJESTI