Ingmar Bergman poznat je prvenstveno kao najvažniji švedski filmski redatelj, itekako relevantan i u kontekstu svjetskog filma. Najveći i najznačajniji dio opusa stvorio je unutar poetike filmskog modernizma, a izvršio je utjecaj i na velika redateljska imena kao što su Woody Allen, Kristof Kieslowski, Andrej Tarkovski, Stanley Kubrick, David Lynch, Ang Lee, Eric Rohmer, Marjane Satrapi i brojni drugi. Za svoje filmove Bergman je dobivao sve važnije nagrade, a njegovi Fanny i Alexander, Sedmi pečat, Persona ili Divlje jagode ulaze u obaveznu lektiru opće filmske kulture. No, upućenijim kazališnim znalcima poznato je da se Bergman paralelno bavio i kazalištem, i to vrlo uspješno i plodno. Još od studentskih dana djelovao je u kazališnoj skupini da bi u dobi od dvadeset i šest godina postao najmlađi upravitelj kazališta u Europi stupivši na tu poziciju u gradskom kazalištu u Helsinborgu. Nakon toga radio je u Göteborgu, Malmöu, Stockholmu i Münchenu gdje je postavio čitav niz predstava temeljenih pretežito na klasičnim predlošcima, često iz skandinavske dramske književnosti, pa je tako njegova posljednja produkcija bila upravo Ibsenova Divlja patka u Kraljevskom dramskom kazalištu u Stockholmu.
Bergman je pisao scenarije za sve svoje filmove, a neki od njih našli su se na pozornici i doživjeli nekoliko različitih uprizorenja. Jedan od takvih je Nakon probe, nastao kao TV drama 1984. godine. To je priča o iskusnom kazališnom redatelju Henriku Vogleru koji obično nakon proba ostaje u kazalištu kako bi razrađivao i planirao postavljanje komada. Trenutno radi na uprizorenju Strindbergove drame Igra snova, a glavnu ulogu povjerio je Anni, kćeri svoje pokojne ljubavnice Rakel. Nakon jedne probe, Anna se vraća po zaboravljenu narukvicu, ali vrlo brzo se razotkriva pravi razlog posjete. Uslijed govora o majci prema koju mrzi, otkrivaju se osjećaji koje ima za Henrika...
U Histrionskom domu Nakon probe možete pogledati u režiji Aide Bukvić, s Perom Kvrgićem, Lelom Margitić i Anom Kvrgić u glavnim ulogama.