1924. novinarka Maurine Watkins za Chicago Tribune pratila je suđenje ubojicama Beulah Annan i Belvi Gaertner, a kolumne koje je pisala bile su toliko popularne da ih je autorica odlučila pretočiti ih u dramu i unovčiti na Broadwayu. Tako je nastao originalni 'Chicago' koji je svoju premijeru imao 1926., a tmurna priča o ženama ubojicama koje nisu svoj zločin platile glavom postala je, a što drugo nego, komedija.
Rečene priče prihvatio se 1975. Bob Fosse, također na Broadwayu, uz provjerene suradnike skladatelja Johna Kandera i libretista Freda Ebba pa je tako od komedije nastao mjuzikl. Isti je ostao bez svih nagrada Tony te godine zbog 'Chorus Linea' Marvina Hamlischa, za razliku od hrvatske izvedbe koja je nekoliko desteljeća kasnije, nakon uspjeha istoimenog filma na Oscarima, osvojila sve važnije NHG. Mjuzikl je na Broadwayu ponovno postavljen 1996. pa zbog velikog interesa prenesen na West End, gdje igra još i danas.
Kroz broadwaysku i londonsku izvedbu prošetale su zvijezde poput Chite Rivere, Bebe Neuwirth (koja je Hrvatima, nažalost, poznata samo po ulozi Frasierove lude žene), Ute Lemper, Lize Minelli i Joela Greya (meštra ceremonije iz Cabareta) u ulozi Mr. Cellophanea kojeg je u zagrebačkoj izvedbi više nego dostojno zamijenio Dražen Bratulić, doduše, u alternaciji s Ljubom Zečevićem.
'Chicago' na dodjeli nagrade Tony
Chicagom su se bavile ne samo glumačke, već i redateljske zvijezde, od Georgea Abbotta, poznatijeg pod sintagmom «show doctor», čovjeka kojeg su zvali da dođe popraviti predstave ako bi pred samu premijeru izgledalo kao da će propasti, preko već spomenutog Boba Fossea (kojeg valjda ne treba posebno predstavljati), do hrvatske inačice u liku Dore Ruždjak.