Veliki Gatsby

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Veliki američki roman na velikoj sceni Zagrebačkog kazališta mladih u režiji Ivice Buljana i s puno plesanja.
autorski tim funkcija
Nicolas Quesnoitkoreograf
Francis Scott Fitzgeraldtekst
NUMENscenograf
Arsen Dedićskladatelj
Ana Savić Gecankostimograf
Ivica Buljanredatelj
izvođači uloge
Barbara PrpićCatherine
Borko PerićNick Carraway
Branko Pjer MeničaninMeyer Wolfsheim
Danijel LjubojaGospodin McKee
Dora Polić VitezJordan Baker
Edvin LiverićKlipspringer
Filip NolaJay Gatsby
Kristijan UgrinaZabavljač
Ksenija MarinkovićMyrtle Wilson
Maro MartinovićGeorge Wilson
Nadežda Perišić - RadovićLucille
Nataša DorčićDaisy Buchanan
Petar ĆiritovićTom Buchanan
Sreten MokrovićHenry C. Gatz
Suzana NikolićGospođa McKee
Urša RaukarSovino Oko

U vremenu koje je sam F. Scott Fitzgerald nazvao 'doba jazza', u kojem vlada prohibicija, ali je alkohol ipak svugdje dostupan, u vremenu opijenosti pobjedom u Svjetskom ratu, za koji su samo oni najpesimističniji i to u tragovima slutili da će biti tek Prvi, događa se priča o - a o čemu drugome nego o korupciji, dekadentnim zabavama i potrazi za autentičnim iskustvom.

Borka Perića nalazimo u ulozi pripovjedača Nicka Carrawaya, koji je, ako je Veliki Gatsby tzv. veliki američki roman, najpoznatiji američki pripovjedač - neki kažu Fitzgeraldov alter ego, s kojim dijeli dob i određene podatke iz biografije. Preko Carrawaya upoznajemo Gatsbyja (Filip Nola) i njegovu idealiziranu, nikad prežaljenu ljubav Daisy (Nataša Dorčić), te razuzdani američki jet set dvadestih godina.
Američki san prikazuje se tu kao niz konkretnih i iracionalnih slika, kao nestvarna utopija o mladosti i sreći, neprežaljena uspomena, tlapnja ili noćna mora koja se provlači kroz pijane zabave, ples, glazbu i pretvara se u “najskuplju orgiju u povijesti”, kaže Fitzgerald.

Predstavu je režirao jedan od trenutno najproduktivnijih hrvatskih redatelja Ivica Buljan, koji ovih mjeseci balansira između nekoliko premijera, a čiji običaj je u predstavi imati živu glazbu, pa je tako i ovdje doveo orkestar da izvodi glazbu Arsena Dedića. Scenografiju potpisuje NUMEN, kostime Ana Savić Gecan, koji sad već spadaju u stalan krug Buljanovih suradnika, a za uvjerljivost plesova iz međuratnog razdoblja pobrinula se plesna škola Nicolasa Quesnoita.

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE