Naslovnica > PREDSTAVE > Koreografska fantazija br. 5: arhitekture vremena

Koreografska fantazija br. 5: arhitekture vremena

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Dvosatna izvedba za kameru, plesni studio i zvuk grada.
autorski tim funkcija
Matija Kraljvideograf
Tjaša Kalkanfotograf
Zee Hartmannsuradnik
Ivana Slunjskisuradnik
Marjana Krajačautor
Marjana Krajačkoreograf

KOREOGRAFSKA FANTAZIJA BR. 5 je posljednji rad u ovom ciklusu iz nagrađivane serije radova koreografkinje Marjane Krajač.

U izvedbi četiri plesne umjetnice; Anne Javoran, Sare Piljek, Nastasje Štefanić i Ane Vnučec, uz suradnju dramaturginje i autorice Zee Hartmann, istraživačko bilježenje procesa plesne kritičarke Ivane Slunjski te suradnju vizualnih umjetnika Tjaše Kalkan i Matije Kralja, rad je nastajao u digitalnom i fizičkom prostoru između Zagreba, Berlina i američkog Columbusa, tijekom svibnja i lipnja 2020. godine.

Prigrlivši ograničenja globalne zdravstvene krize kao strukturu, neizvjesnost kao algoritam, kontingenciju kao namjeru, a umjetnički proces kao prostor solidarnosti, koreografski pogled, vrijeme i materijalnost organizirani su drugačije.

U dvosatnoj izvedbi za kameru, plesni studio i zvuk grada, KOREOGRAFSKA FANTAZIJA BR. 5 inzistira na događaju plesa kao sjecištu i ishodištu biopolitika koje na različite načine reorganiziraju uvjetovanosti i prisutnosti tijela. No upravo to i takvo vrijeme; posredovano i raskomadano, odgođeno i fragmentirano, multiplicira i konstruira drugačije vidove prostornosti i materijalnosti: raspršene arhitekture, trajanja mašine, ponovljenog pogleda.

Marjana Krajač jedna je od najistaknutijih hrvatskih koreografkinja. Autorica je brojnih koreografskih, autorskih i istraživačkih radova koji često proširuju granice razumijevanja plesnog i koreografskog medija. Dobitnica je Nagrade Hrvatskog glumišta za izuzetno koreografsko ostvarenje i Godišnje nagrade strukovne Udruge plesnih umjetnika Hrvatske za koreografiju. Njezin umjetnički rad obuhvaća više od petnaest godina kontinuiranog umjetničkog stvaranja u lokalnom i internacionalnom kontekstu, često strukturirajući smjernice o plesnoj umjetnosti i njenom širem značenjskom teritoriju. Od jeseni 2019. godine doktorandica je na Plesnim studijima na The Ohio State University u Columbusu (SAD).

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter
PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite naš dnevni Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE
NAJNOVIJE