Tracks

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Barabara Matijević predstavalja drugi dio svoje trilogije 'Teorija performansa budućnosti, ili Jedini način spasa od masakra jest taj da mu postanemo autori?'
autorski tim funkcija
Giuseppe Chicoautor teksta
Barbara Matijevićautor teksta
Damir Šimunovićoblikovatelj zvuka
Saša Božićumjetnički suradnik

Predstava Tracks drugi je dio trilogije Teorija performansa budućnosti, ili Jedini način spasa od masakra jest taj da mu postanemo autori? koja se, kažu autori: "temelji na dramaturgiji rezonancija i specifičnih frekvencija kako bi otvorila pristup određenim prostorima, povijesnim, mentalnim i imaginarnim arhitekturama. Svi zidovi ne opasavaju iste praznine. Svi prostori nemaju istu frekvenciju. Sve što vibrira izmedju 20 Hz i 20 kHz proizvodi zvuk. Dr. David Kemp je 1978. godine prislonio uho na mikrofon i prvi shvatio da i samo uho proizvodi zvukove."

Prvi dio rečene trilogije bila je predstava I AM 1984, koja je "napravila smo nacrt mentalnog grananja BM (avatara izvođačice Barbare Matijević) kroz upotrebu crteža", dok se 'Tracks', po želji belgijskih koproducenata Kaaitheatera, bave 1989. godinom.

U projektu Tracks, kaže Matijević, "i dalje slijedimo priču BM, ovaj puta s 1989. godinom kao referentnom točkom,  s ciljem uspostavljanja nove heurističke mape kroz upotrebu, isječaka iz radio i TV emisija, prvih pokušaja kompjuterske sinteze glasa, privatnih snimki...

Jednako je važan i prostor u kojem je zvuk snimljen: rečenica ne zvuči isto ako je izgovorena u bunkeru, na stadionu, unutar Alouette III helikoptera ili zahoda Boeinga 707, u zvučno izoliranoj prostoriji, na trgu usred prosvjeda, u plesnoj dvorani Ceausecuove palače ili u stražarskoj kućici Check Point Charliea."

Predstava nastaje u koprodukciji Eurokaza, Muzeja suvremene umjetnosti i već spomenutog belgijskog Kaaitheatera, a bit će praizvedena na drugom izdanju festivala Spoken World u Bruxellesu.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter