Posljednjih nekoliko godina Roberta Milevoj se u svom koreografskom radu bavi istraživanjem odnosa između prirodnog i umjetnog prostora, tragajući za načinima na koje je prirodna emotivna iskustva moguće transformirati u umjetne prostore izvedbe. Ishodišno istraživanje koncepta prirode i njegova odnosa prema koreografiji u svojoj novoj predstavi Familija povezuje s istraživanjem odnosa u životinjskome, točnije, u svijetu slonova. Slonovi kao vrsta koja u prirodi postupno izumire postaju podlogom za stvaranje specifičnog plesnog vokabulara koji se odnosi na pojam zajedništva te počinje funkcionirati kao metafora ljudskih odnosa.
Analizirajući snimke i fotografije zajednica afričkih slonova i promatrajući složene zakonitosti njihova ponašanja, autorica je posebnu pozornost posvetila prepoznavanju potencijala njihove tjelesne i emotivne inteligencije, a njihovi su habitusi kretanja tako postali predloškom za plesnu predstavu u kojoj osam plesačica stvara drukčije perspektive odnosa i iskustva izvedbenog prostora. Preoblikovanjem izvorišnih prirodnih struktura, njihovim prevođenjem u umjetni, izvedbeni prostor, u predstavi se kreira specifična koreografska zajednica koja nastaje iz diskursa o prirodi, a postaje diskurs o tjelesnosti. Familija istraživanjem životinjskog svijeta na scenu donosi problematiku subivanja u ljudskome, tragajući za novim značenjima aktivne prisutnosti u zajednici.