Tko pjeva zlo ne misli

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
NAZIV IZVORNIKA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Rene Medvešek, režira u zagrebačkom HNK inspiriran scenarijem Kreše Golika za jedan od najgledanijih filmova u povijesti hrvatske kinematografije, nastalom na temelju Dnevnika maloga Perice Vjekoslava Majera iz 1942.

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563
autorski tim funkcija
Ivan Justinsuradnik za popularnu glazbu
Vjekoslav Majerautor predloška
Dinko Čuturasuradnik za arhivsku građu
Hana Zrnčić Dimasistent redatelja
Nina Bajsićdramaturg
Krešo Golikautor predloška
Nenad Kovačićglazbeni suradnik
Suzana Bogdan Pavekinspicijent
Višnja Kiššaptač
Tanja Lackoscenograf
Matija Antolićglazbeni suradnik
Pravdan Devlahovićsuradnik za scenski pokret
Aleksandar Sale Čavlekoblikovatelj svjetla
Rene Medvešekredatelj
Doris Kristićkostimograf
izvođači uloge
Barbara VickovićTeta Marijana
Dora LipovčanGospodišna Mandl
Dušan BućanFranjo Šafranek
Dušan GojićGospon Bajs
Iva MihalićMademoiselle Branka
Ivan ColarićGospon Ivo
Ivan Colarićglazbenik (klavir)
Ivan GlowatzkyMunda
Ivana BobanTeta Mina
Jeremija Bundaloglazbenik (violina)
Krešimir MikićGospon Fulir
Matija Antolićglazbenik (ukulele)
Mirta ZečevićTeta Beta
Nikša KušeljKaruzo
Silvio VovkGospon Varićak
Stjepan Vugerglazbenik (harmonika)
Vanja MatujecGospođa Božena
Vinko Vujecglazbenik (kontrabas)
Vlasta RamljakGospođa Bajs
Zrinka CvitešićAna Šafranek

Radnja se događa na Gornjemu gradu između dva svjetska rata, a obitelj Šafranek živi u svojim svakodnevnim purgerskim udobnostima, od ispunjavanja činovničkih obaveza, preko posjeta kavanama do odlaska na izlete. Svakodnevni ritam koji uredno bilježi mali Perica, poremetit će dolazak šarmantnoga neženje gospona Fulira. Službenik Franjo neuspješno pokušava dokazati svojoj ženi da je pametniji i sposobniji nego što zapravo jest. Skriva da je kukavica koja se ne usuđuje od šefa zatražiti sat slobodnog vremena, žali za propuštenim jer je želio postati avijatičar, voli popiti, i stalno se poziva na građanske norme. Ana Šafranek vene u braku s muškarcem, koji i ne primjećuje kako se gospon Fulir udvara njegovoj ženi. Anine moralne ograde polako popuštaju pred šaputanjima gospona Fulira, koji će biti razotkriven i na koncu prisljen oženiti brbljivu tetu Minu.

Priču o svakodnevnici poznatih i omiljenih lica, koja se okupljaju oko stola kao središnjeg mjesta građanskog života, u Medvešekovoj scensko-glazbenoj priči obogaćuje program u špajzcimer smještenog radio-aparata. To tehnološko čudo prodire kroz zidove i grije ozračje zagrebačkih domova. Kako piše prvi kroničar zagrebačkog radija Rudolf Habeduš Katedralis: možemo slutiti što se događalo kad su u grički nebosklon prodrli do tada ti sasvim nepoznati došljaci – uljezi, a možda i osvajači: radio valovi. Taj verglec bez drota, poput nevidljiva gosta zabavlja, obavještava, podučava, razgaljuje, umiruje, tješi, a katkad obmanjuje i plaši svoje slušatelje.

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE