Milan Begović autor je jednog od najvećih opusa moderne književnosti u Hrvatskoj, u koji se ubraja i libretto najizvođenije domaće opere (Ero s onog svijeta). Kazalište je posebno zadužio svojim dugogodišnjim angažmanom na poziciji ravnatelja drame u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, ali i bogatim dramskim opusom, u kojem se ističu često izvođeni naslov - Pustolov pred vratima, Amerikanska jahta u splitskoj luci i svojevrsni epilog njegovog romana Giga Barićeva Bez trećeg, koji su i polazište ovog izvedbenog projekta Anje Maksić Japundžić.
Prema Begovićevom predlošku, autorski dramski tekst napisala je Vedrana Vrhovnik, a tekst je opisan kao pokušaj reinterpretacije kanonskog hrvatskog dramskog teksta Bez trećeg usmjeravanjem dramaturške, redateljske i izvođačke pozornosti na narativne pukotine i motivske sklopove Begovićeva romana Giga Barićeva.
Dok čekanje na glas o suprugu Marku nakon završetka Prvog svjetskog rata postaje sve mučnije, Giga Barićeva u svom gornjogradskom salonu utorcima prima muškarce koji svi od reda prose njezinu ruku. U dramatičnim i mističnim igrokazima ona za njih počinje glumiti fatalne žene iz njihovih života i time ispituje vlastitu emotivnu poziciju. Neiskusna u realnosti, na sebe kameleonski preuzima i uprizoruje fantazije svojih prosaca, ne da bi zaintrigirala muškarce već da bi kroz njihove ispovijesti ispitala svoja mnogobrojna lica. Giga počinje graditi svoj mentalni, alternativni život kroz tuđa iskustva/sjećanja, tuđe intenzitete, tuđe scenarije.
Ovaj projekt nastao je kao rezultat interdisciplinarnog umjetničkog istraživanja Odsjeka kazališne režije i radiofonije ADU u suradnji s Arhitektonskim fakultetom i Studijem dizajna, financijski podržanog kroz program potpore Zagrebačkog sveučilišta znanstvenim i umjetničkim istraživanjima. U predstavi igraju studenti i alumni ADU, a premijerna izvedba bit će održana 3. prosinca na Akademijskoj sceni u Frankopanskoj 22.