Ovaj visoko konceputalan kazališni projekt redatelja Ivana Planinića, koji se u svibnju publici predstavio svojom prvom profesionalnom produkcijom u Zagrebačkom kazalištu mladih (Elza hoda kroz zidove), nastao je spajanjem više tekstualnih predložaka - filmskih scenarija koji su obilježili pljačkaški žanr, ali i biografskih činjenica iz života pop-kulturnih ikone. Autori ističu scenarije filmova Reservoir Dogs Quentina Tarantina i Bande à Part Jean-Luc Goddarda, i biografije Madonne, Elvisa Presleyja i već spomenutog kultnog Tarantina. Dramaturška struktura fragmenata odabranog tekstualnog materijala, svjesno izbjegavajući uspostaviti i narativnu liniju i njezine izvedbene reprezente, proizvodi scenski svijet čiji se smisao artikulira ili kao preblizak ili kao preudaljen da bi mu bilo dodijeljeno značenje, uspostavljajući tako nove kontekste u krugu zadatih konvencija.
Predstava je nastala kao ispit iz kolegija Suvremena i inovativna režija pod mentorstvom profesora Branka Brezovca na Akademiji dramske umjetnosti.