Tri 'očajne kućanice' pospremaju suđe nakon večere, dok se njihovi muževi zabavljaju u susjednoj prostoriji. Jedan od njih večeru je sam ulovio, a kako je strastveni lovac u podrumu ima i golemu hladnjaču. Kad igrom slučaja muškarci zaglave upravo u toj hladnjači, žene krenu raspravljati treba li ih iz nje uopće izbaviti ili ih u njoj ostaviti da - umru.
To je ukratko sadržaj crne komedije Miris lovine ili u izvorniku The Smell of the Kill, američke autorice Michele Lowe praizvedene na sceni Cleveland Play House 1999. godine.
Drama je najpoznatija po skandalu koji je izbio nakon premijere na Broadwayu 2002. godine, kad je ženski producentski i izvođački tim odlučio plaćenim oglasom reagirati na negativnu kritiku Brucea Webera u New York Timesu.
Weber je, naime, u svojoj prilično oštroj kritici, među inim zapisao: "O.K., I'm not a woman and I'm not married, so it's possible I'm just not in tune with a members-only message. (I admired ''The Vagina Monologues,'' but I suspect I didn't really get it.)"
Dame su ga u oglasu citirale, a potom citirale i njegovu kolegicu Romu Torre, koja je u svojoj kritici napisala:
"Imagine Lucy & Ethel transplanted to the 21st century. The Smell of the Kill is a very funny, 90-minute guilty pleasure. This comedy has enough of a black heart to make it more appealing to men than you might think."
Oglas su zaključile pitanjem: "Get it now, Bruce?"
Kako će cijela priča proći u Hrvatskoj provjeriti možete u produkciji Kazališta Moruzgva i u režiji Franke Perković.