Trijada koreografkinje i plesačice Maše Kolar zapravo krije mitsko trojstvo - Hekatu, Demetru i Perzefonu, moćni ženski princip majke, žene i kćeri, a kako sama kaže privukli su je Vergilijevi stihovi posvećeni Izidi:
Ja smirujem i podižem more
Ja sam u zrakama sunca
Ja pomažem suncu u njegovom hodu
Ono što mi se čini dobrim, to se događa
Sve se oblikuje prema meni
Ja oslobađam okovane lancima…
Kolar se u predstavi bavi pozicijom žene. Hekata koja stoji s bakljom u ruci na raskršću i osvjetljava put stavlja je u poziciju plesačice. Velikodušnu i darežljivu majku Demetru doživljava kao strpljivost i zrelost u smislu prihvaćanja plesačkog tijela koje se s godinama mijenja. Perzefona je kraljica podzemlja i izvlači ono intimno iz plesača. Žena u ovoj predstavi nije mučenica, potlačeni i diskriminirani spol, nego dominantna životna snaga, Ona koja uči Muškarca.
Sama je u najavi napisala: ‘Smatram da ples može govoriti sam za sebe i ne mora biti popraćen tekstom koji ga objašnjava. Voljela bih da gledatelji dožive koreografiju neposredno na svoj način, a ne kroz moje riječi. Zato sam odlučila, počevši od ove predstave, da moje koreografije neće pratiti moj tekst nego će naziv predstave pratiti fotografija te citati osoba vičnijih pisanju od mene, a za koje smatram da najbolje opisuju ono što sam htjela plesom pokazati. Za mene ples ostaje apstraktan i dozvoljavam da ga svatko čita prema svom nahođenju.’
U predstavi joj je partner Ricardo Campos Freire s kojim je u Rijeci surađivali na predstavi Huga Viere Carmina burana.