Prije sna (zg)

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
VRSTA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Naslov Prije sna možda sugerira uspavanku, ali ova predstava je sve samo ne poticaj na spavanje.

Warning: Attempt to read property "post_parent" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 558

Warning: Attempt to read property "post_content" on array in /home/teatar/public_html/wp-content/plugins/dynamic-content-for-elementor/class/trait/meta.php on line 563
autorski tim funkcija
Lada Kaštelantekst
Lina Vengoecheaasistent redatelja
Lina Vengoecheaizbor glazbe
Nenni Delmestreredatelj
Olivije Marečićoblikovanje svjetla
Irena Šušackostimograf
Dinka Jeričevićscenograf
izvođači uloge
Anja Šovagović DespotŽena
Boris SvrtanMuž
Darko MilasKonobar
Enes VejzovićKonobar; Otac pet kćeri
Filip ŠovagovićMate
Helena BuljanStarija Žena
Ivana BolančaMlađa Žena
Janko RakošDrugi Prijatelj
Jelena MiholjevićPrva Trudnica
Ksenija PajićLjubavnica
Marina NemetŽena koja spava
Nataša JanjićMlađa Žena
Predrag Vušović - PređoOtac pet kćeri
Slavica KneževićDruga Trudnica
Vini JurčićJanja

Ako tražite na jednom mjestu šest žena, međusobno različitih u bilo kojoj zamislivoj kategoriji, a da pritom djeluju gotovo kao prijateljice, možete ih pronaći na ginekološkom odjelu bolnice u predstavi 'Prije sna' Lade Kaštelan.

Lada Kaštelan domaćoj je kazališnoj javnosti poznata još od vremena studentskih radova. Danas već pripada srednjoj generaciji hrvatskih dramatičara, a dvadesetak godina karijere pratimo kroz postavljene drame (A tek se vjenčali, Giga i njezini, Posljednja karika), radio-drame i scenarije (Krhotine), kao i kroz dramaturški rad na brojnim predstavama zagrebačkog HNK.

Prije sna slijedi autoričin dobro utemeljeni rukopis: bavi se prvenstveno ženskim likovima i ženskim temama, koje Lada Kaštelan ovaj put prostorno ograničava sterilnom bolničkom sobom. Međutim, ono što se događa između zidova, daleko je od sterilnog – kroz ciklus života i smrti, koji je na različite načine smješten u priče protagonistkinja, probijaju motivi bolesti, nemoći, politike, patrijarhalnih principa, PTSP-a, ljubavi... Istovremeno, muškarcima i jednoj ženi, Ljubavnici, Lada Kaštelan prepušta prostor birtije, a i zlo uzrokovano ljudskom rukom: svađe, nevjeru, pijanke, nehotično ubojstvo, dok na odjelu životima upravljaju samo neke nevidljive sudbinske sile. Vješto parafrazirajući bajku o Trnoružici, autorica progovara i o odgovornosti prema onima koji nas nasljeđuju.

Kad svemu tome ne dodamo redatelja, nego redateljicu, Nenni Delmestre, jasno je da se u trokutu autorica-redateljica-glumice dogodađa predstava koju upravo ta formacija apsolutno obilježava.

Komentirajte

PRATITE NAS I NA
INBOX

Ne propustite
naš
Newsletter

Sažetak svih vijesti objavljenih prethodnog dana dostavljamo svakog jutra u vaš inbox

NAJČITANIJE