Naslovnica > PREDSTAVE > The killer in me is the killer in you, my love

The killer in me is the killer in you, my love

DATUM PREMIJERE:
GODINA:
PRODUKCIJA:
OCJENA PUBLIKE:
12345
Autorski tandem Sanja i Till Frühwald donosi na scenu tekst nagrađivanog švicarskog dramatičara Andrija Beyelera, koji propituje period adolescencije u ljudskom odrastanju.

Konceptualni plesno-scenski projekt za mlade, kako stoji u najavi predstave The killer in me is the killer in you, my love, projekt je za koji koncept, koreografiju i režiju potpisuju Sanja i Till Frühwald.

Tekst je napisao švicarski dramatičar Andri Beyeler, a za njega je 2004. osvojio njemačku književnu nagradu Deutscher Jugendtheaterpreis. Mario Kovač, dramaturg predstave, opisuje ga ovako:

‘Kapitalno djelo europske dramaturgije 'Bolest mladeži' Ferdinanda Brucknera jedan je od najranijih scenskih prikaza života adolescenata u pokušaju da precizno definira onaj neuralgični trenutak odrastanja kada se dijete pretvara u odraslu osobu. Gotovo stoljeće kasnije Andri Beyeler piše ovu dramu koja se bavi prisjećanjima odraslih na jedno ljeto, ljeto u kojem se naizgled nije desilo ništa, a zapravo se desilo sve.’

Radnja predstave odvija se na bazenu gdje se susreće pet likova - od onih koji se samo izležavaju na suncu, preko onih koji će zapaliti svoje prve cigarete ili ostvariti prve ljubavne veze, do onih koji se ne usuđuju skinuti majicu jer misle da su debeli i ružni.

Dijalozi su kratki, isprekidani i nedorečeni, a monolozi se pretvaraju u bujice riječi u kojima se isprepliću osjećaji iščekivanja, razočarenja, zaljubljenosti, zbunjenosti – čitav kaleidoskop emocija u kojem svaki pojedini lik predstave iznosi svoje viđenje tog specifičnog trenutka u životu. Premda se nalaze na istom mjestu i u istoj poziciji, likovi prenose subjektivna svjedočanstva koja dokazuju koliko razlike može biti u individualnoj percepciji događaja.

Kad postane nemoguće emocije izraziti riječima, na scenu stupa pokret, koreografija, ples kroz koji se istražuju stanja kao polazišna točka za kreiranje fizičkog materijala od kojeg se onda ‘kroji’ nova scenska zbilja ili iluzija.

Ova predstava ne pokušava odgovoriti na pitanje tko je u pravu, već želi približiti publici adolescentske dobi plesni scenski izraz te napraviti odmak od uobičajenih, dogmatskih scenskih uprizorenja koja im nameću životne ‘istine’ i ‘pravila’.

Projekt je ostvaren kroz platformu Kliker - prvu hrvatsku platformu za razvoj plesa za mladu publiku.

Odgovori

Share on facebook
Share on twitter