Una je u vezi s oženjenim muškarcem i ne želi imati djecu, Nina je uhvatila muža u preljubu i trudna je, a Tanja je rastavljena i ne može imati djecu. Tijekom jedne večeri tri se žene suočavaju s majčinstvom, dotiču se položaja žene u obitelji, vezi, društvu i uloge koju igra u suvremenom konzumerističkom carstvu...
To je tek u naznakama priča kojom se bavi dramski prvijenac Olje Runjić, autorice koju je javnost dosad mogla upoznati tek kao jednu od scenaristica TV serije Kazalište u kući. Tekst se izvorno zvao 'Tripice', ali ga je do premijere, debitantica u producentskom poslu, glumica Ecija Ojdanić, odlučila preminovati u - 'Gola u kavezu'.
Kavez iz naslova iz kojeg će junakinje pokušati pobjeći, arhetipski je strah od majčinstva. Predstava se dotiče i pitanja ljubavi i njene trajnosti. Tematizira ženske obrasce ponašanja, brak, ženske stereotipe i arhetipe... pri tom se, kaže redatelj Ivan Leo Lemo, prilično oštro okomljavajući na muški rod: 'Trče za seksom i novcem, a između toga piju i gledaju nogomet i to je sve jako pogrešno i krivo i rezultira nasiljem i lošim statusom žene. Muškarci su dosta toga zeznuli'
Produkcijska najava hrabro tvrdi da 'Seks i grad' nije ništa u usporedbi s 'Golom ženom iz kaveza'... (?!) te kao dodatni mamac postavlja još par pitanja:
Mogu li muškarac i žena ostati zajedno cijeli život? Ima li svjetla na kraju tunela? Čija majka crnu vunu prede? Je li brak svetinja i jesu li nas majke poučile točnim pravilima produživanja vrste? Što je prokreacija, a što manipulacija? Kako se skinuti s intoksikacija? Što je potrošno, a što vječno u ovom potrošačkom dobu forenzike i farmaceutske industrije? Što je stereotip, a što arhetip oko tajne zvane žena? Koja je njezina uloga? Koja je prirodna uloga žene?