Nakon gostovanja njezine hvaljene drame Nanandžina kora na Danima satire, u goste nam stiže još jedna predstava po tekstu jedne od najperspektivnijih mladih srpskih dramatičarki – Maje Pelević.
Ovo je četvrta cjelovečernja drama Maje Pelević, a bavi se temom slobode i njenim značajem u 21. stoljeću. Ideju je pokrenula vijest o austrijskoj djevojčici koju je otmičar držao zatvorenom punih osam godina. To je natjeralo autoricu da promisli o vlastitim strahovima – o strahovima od zatvorenog prostora i strahovima o bliskosti. A tonda ju je sve navedeno natjeralo na pokus. Kako sama kaže: Prilikom pisanja odlučila sam da se izolujem dva dana od sveta. Shvatila sam da više od dva dana neću moći da izdržim. To me je prilično uplašilo. Zatvorila sam se u kuću. Isključila telefone i sve ostale tehničke uređaje. Pored komunikacije bilo mi je zabranjeno i da čitam bilo šta osim svojih starih dnevnika. Mogla sam jedino da pišem.
Temeljnu ideju je predložio redatelj Kokan Mladenović, i dao autorici potpunu slobodu interpretacije. Ovo dakle, nije priča o otmici austrijske djevojčice, ali ona je svakako postala kalup u koji je Pelević stavljala svoja osobna pitanja i strahove.
Predstavu izvodi ansambl Srpskog narodnog pozorišta, režija je Kokan Mladenović, dramaturgija Svetislav Jovanov, a da li je izolacija jednini način da shvatimo da smo prestali poznavati sebe možete provjeriti na nadolazećim Gavellinim večerima.