Euripidova Alkestida posljednji je put na domaćim repertoarima viđena 2004. kad ju je u par s Heraklom, a u prijevodu Nevena Jovanovića na scenu HNK u Zagrebu postavio - Ozren Prohić.
Deset godina kasnije, antički izvornik, koji obrađuje legendu o supruzi tesalskoga kralja Admeta, koja iz ljubavi prema mužu želi umijeti umesto njega, ovaj put u prijevodu Lade Kaštelan, polazište je za autorski projekt dvojca Dino Pešut i Mirna Rustemović.
Njihova Poslije Aklestide predstava je koja prati jedan dan u Admetovom domu nakon što njegova žena Alkestida počini samoubojstvo.
Kako kaže službena najava:
"U toj obitelji duboko raslojenoj licemjernostvom, propadanjem temeljnih vrijednosti, rastrganom između krivnje i odgovornosti, dodatno opterećenom gostima i osjećajem nemoći, otac i dvije kćeri neminovno propadaju u vlastitoj nemogućnosti artikulacije osjećaja. Obitelj se prometnula kao središnji fenomen i definicija, ali Euripid u svojoj atipičnoj satirskoj igri postavlja drska pitanja o odlukama i odgovornosti, o privilegiranim obiteljima, ali i o procesu žaljenja."